Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er nå gravid med nr 2.. Men denne angsten for at noe skal gå galt er skremmende altså.. Har aldri mistet på noen måte brukte en stund på og bli gravid begge gangene, så om jeg har mistet som en mens vet jeg ikke da jeg har vert plaget med mens smerter.. Jeg hadde litt småblødninger mellom 7-12 uke første gangen, og håper dette ikke kommer nå også.. Er det andre som har det som meg, leser jo om alle disse stakkars jentene som det går så galt for, og dere prøver igjen.. DERE ER UTRULIGE;-) Jeg vet jo at man ikke skal tenke sånn, og gjør heller ikke det for det meste. Men jeg syntes 1trimester er en skummel tid altså.. Hvorfor skal jeg liksom være så heldig og få to barn uten noe problemer? Tenker heller da som så at gi MEG alle plager, og ting og tang som fører med.. Bare spiren som blir en baby får det godt og bra... Nei dette ble langt, må lufte ut litt en gang i blant...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 hvis det er en trøst så er du ikke alene! har opplevd å miste ei gang, i uke 4 el 5, er nå 6+3 med nr 2, ser vi har termin den 6. januar begge to? el husker jeg feil? så masse på disse innleggene at jeg blander av og til hehe... prøver tenke på andre ting,men tanken går fort tilbake på om alt er bra inni magen, får litt noia så fort det ikke "bobler" eller føles "tungt" der nede men tro meg, vi må bare tenke at det er meant to be hvis noe skulle skje, krysser fingrene og er glad jeg er en dag nærmere målet enn jeg var i går, og det er du oxo lykke lykke til!
2 tette - med flette Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Du er ikke alene med å føle det sånn nei.. Jeg har mistet 2 ganger, og har ingen fra før.. Første gangen hadde jeg en sa i uke 7, og siste gangen hadde jeg en ma i uke 13.. Da jeg følte at jeg kanskje var over de "usikre" ukene.. Så det er vanskelig og det er kjempe tungt.. Håper du slipper å miste noen gang da, det tar veldig på psyken.. Jeg er så forberedt nå på at det skal gå dårlig og så instilt på at det skal gå dårlig at jeg klarer ikke glede meg..
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Tusen takk for at dere svarer så erlig, og det er vel kanskje bare sånn vi er annlagt selv om vi har mistet eller ikke. Et morsinstingt kanskje..hmm Jeg er jo bare 4+4 så er en lang vei igjen..men håper at alt går bra også denne gangen..for oss allle sammen.. Men har et helt annerledes svangerskap denne gangen, sist så kom syptomene på løpebånd.. Denne gangen er jeg bare litt trøtt og litt oppblåst med murringer men det er det..he he...så blir man engstlig for det også..hmmm Nei får vel bare tenke masse positive tanker og kose meg med at jeg er pigg og fin denne gangen;-) Må vi alle ha sterke spirer, og få et nydelig barn når tiden er inne;-)
2 tette - med flette Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Tror nok ikke du skal være bekymret fro symptomene.. .hehe.. har kun de samme symptomene som deg, er 4 + 5 i dag.. ligger langt foran deg, en hel dag Men sist hadde jeg så mye symptomer at det var ikke mulig, lå og kastet opp i flere uker og hadde så vonde pupper at det var vondt å ha på genser ++++++ så det har nok ikke noe å si;)
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 En hel dag ja...blir spennende... Vi får følges videre vi da, blir spennende når vi skal hoppe fra det ene trimestret til det andre;-)
2 tette - med flette Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Ja det er veldig spennende.. Tenk om det skulle gå bra denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå