vårina Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke ikm før 13 men greide ikke å vente:) Tok test i dag som viste etter kort tid en sterk strek i det ene vinduet. Etter en liten stund kom der en svake strek i det andre vinduet. Leste nøye bruksanvisningen..der det står at streker i begge vinduene betyr graviditet. Kan den svake streken tyde på at eg e gravid men at det er litt tidlig ennå? Tar en nye test om noen dager. Er helt skjelven nå..hihihi.. Noen andre som har opplevd noe lignende?
Lykkeliten... Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Jeg lurer på det samme. Tok en test i dag. Det kom en svak positiv strek. Tør ikke helt å tro på det. Skal ta en ny test i morgen. Jeg hadde ikm i går. Håper det har klaffet for oss begge denne gangen:-)
vårina Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Tusen takk for svar:) Masse lykke til! Ja håpe inderlig det klaffe for oss begge:)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 hei begge 2,en strek e jo en strek så d kan tyd på at dokk begge e gravid no ja:) lykke te framover å hold oss opptadert da:) klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå