Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Er bare 7 uker på vei, men så UTROLIG stiv i kroppen. Vondt i korsryggen, og det stråler nedover beina. Mest på høyre side--
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 JA!! men kan å vær nå nerve i press,isjiasen eller koss det nå skrives,hehe...
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 JA! fikk det i uke 13 første gang, uke 3 andre gang og uke 9 nå...
mams-til3 Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 sliter med det samme!har hatt det i mange uker nå,å er "kun" i uke 11 nå.skal til legen imorgen,siden jeg selv håper på at det er betennelse eller noe i den dur...kan ikke begynt å bli plaget allerede tenker jeg!!!
Knøttefrøken Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 det høres ut som de samme plagene jeg har når jeg er dårlig av prollapsen min.. da stråler det ned i benet.. jeg går til kiropraktor og får behandling..er kjempebra.. bare dårlig i små perioder.. søk hjelp så tidlig som mulig for å få tatt problemet med en gang
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Ja det kan man! Jeg spurte fysioterapeuten min og ho sa at noen mennesker slipper ut hormonet (som gjør at man får bl) tidligere enn andre.. Jeg er visst en av dem! Ho behandler meg for bl etter sist svangerskap og den ble værre, da spør ho om jeg ikke er gravid! Dro hjem, tok en test og den var positiv!!
Jordbæret <3 Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Slik du beskriver symptomene kan det like gjerne være bekkenlåsning. Da kan behandling hos kiropraktor være nok til å løse problemet. Jeg har erfart at behandling hos osteopat er veldig effektivt ved bekkenløsning. Denne gangen har jeg gått mye tur i skog og mark, det har også veldig god effekt på tidlige smerter. Fortsett å holde deg i aktivitet, det er veldig viktig ved bekkenløsning, for å forebygge skikkelige smerter. Og søk hjelp i tide. Jeg fikk smerter denne gangen i 8. uke, men plutselig en dag, etter noen uker, var smertene borte. Håper det er slik for deg også! Klem
Helga-Marie Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Hei på deg!! Jeg er 11 uker gravid og har bekkenløsning.Er sykemeldt ut svangerskapet.Jobber i bhg også så det blir mye tunge føft.Kjenner det knekker i hoftene og i lysken og helt ned til tærne.Hadde det sånn med det to andre også.Måtte gå med ktykker sist,håper jeg slipper det denne gangen.Gå til legen og få deg en henvisning til fysioterapauten!!
heifadderiogfaderullandei Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Jeg begynte også å kjenne det når jeg var 7 uker på vei, så det er fullt mulig. Jeg hadde det i forrige svangerskap også, og da hjalp det veldig med fotsoneterapi og akupunktur, så det kan også være verdt et forsøk i tillegg til fysioterapi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå