Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Søker etter en eller to lekekamerater til min sønn. Jeg er en jente på 25 år, har en sønn på 2 år og 8 mnd. Vi vil så gjerne ha en eller to lekekamerater til han på kveldstid og i helgene. Han er kjempesnill og veldig sosial. Elsker å leke med andre barn. Jeg har tidligere jobbet som dagmamma og i en offentlig barnehage. Har gode referanser. Kan stille opp på kort varsel :D Ta kontakt for mere info. Bor i bydel Grorud og vil ta 80,- per time

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9219008-barnevakt-ledig-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva med å tilby noen pakke-priser? 80 kr timen er greit for korte oppdrag, men hva koster f.eks.

"ett barn en kveld, natt, og frem til kl 12 neste dag"?

Hva koster f.eks.

"kl 9-18 for et søskenpar på en lørdag"?

Du kan jo også søke om å bli week end hjem gjennom barnevernet. De betaler 500 pr barn pr døgn i lønn, plus 200 kr pr barn pr døgn til utgifter.

Eller gjennom Amathea. De betaler ingenting, men det er jo hyggelig likevel, og du gjør en god gjerning.

Eller søke om å bli avlaster gjennom bestillerkontoret (funksjonshemmede). Da får du lønn tilsv. bhg-ass kanskje 17 timer i døgnet (men ikke kvelds- og helgetillegg, heller ikke feriepenger).

Eller, hvis det å leke sammen, og ikke penger, er det viktigste: Er du interessert i en bytteordning? Du passer/har besøk av en unge for en annen familie noen kvelder/helger, og de passer din vakre sønn andre kvelder/helger til gjengjeld, i stedet for å betale?

• 5 måneder senere...

Hei!

jeg er alemor til jente på 3 år. jeg jobber som spesial sykepleir på ullrvål sykehus og jobber hver tredje helg. ellers har jeg fri enten hver torsdag eller fredag fordi jeg jobber på helgene. jeg har fri 2 helger mellom hver helgevakter. Jeg bor på lindeberg og ikke langt fra der du bor. min datter er en meget snill jente, sosial og elsker å leke med andre barn. hun har vært i banehage siden hun var 1 år gammel og snakker flytende både persisk og norsk. hun går på dansekurs hver tisdag og er glad i dans og musikk. er veldig sosial og glad i andre mennesker. jeg bor alene i norge og har en familie her. jeg har behov for barnevakt når hennes pappa ikke har mulighet til å passe på henne siden han bor i danmark. jeg trenger selv litt avlasning hvis jeg skal ut og treffer venner .

det jeg tenkte om det er mulig å bytte tjenster noenganger. slik at jeg passer på dine barn og du får fri og koser deg. det er bare

et forslag. [email protected] tlf: 406 27270 Lida

Hei . jeg sendte deg en melding men tror har glemt å trykk på knappen. beklager.

Jeg jobber som spesial sykepleir på akutt avdelingen i ullevål sykehus.jeg jobber dagtid men arbeid hver 3.helg. jeg er alenmor til en datter på.3 år gammel. hun er meget utadvent, smart og elsker å bli kjent med andre. jeg bor på lindeberg og det er ikke langt fra der du bor. stort sett er det pappa hennes som passerpå henne når jeg jobber i helgene. han bor i danmark ellers. jeg har ingen familie her som kan stille opp for meg.

er det mulig å bytte tjeneste av og til slik at jeg passer på barne ditt når du trenger fri noen timer og du passer på min hvis jeg har noe å gjøre ? andre spørsmål: tar du 80 kr i timen uanset om barne må overnatte hos deg siden jeg har sene kveldsvakter i helgene og er ikke mulig å hente henne så sent. jeg har ikke bil. 3.spørmål: bor du alene sammen med barna? uansett har jeg lyst å bli bedre kjent meg deg [email protected]; kan møte for en kafe Hilse iIda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...