Gå til innhold

Dette ble en trist dag :(

Anbefalte innlegg

Ble dessverre dårlig nytt for oss idag. Var så ved godt mot da det var satt inn 2 egg, og ingen mens hadde meldt sin ankomst. Hadde i tillegg hatt flere runder med mensmurringer og det som hører med uten at mensen dukket opp. Var derfor ganske optimist da jeg tok telefonen til riksen idag- men der var det ingen babies.... Skjønner ikke hva som gikk galt, men som sykepleier sa det kan være at det gikk galt vel selve innsettelsen. Men alt blir jo bare hjelpeløse spekulasjoner....

Må fordøye det litt og få det litt på avstand, så er vi nok klare for neste forsøk så snart mensen dukker opp. Nå fikk jeg av alle ting lyst til å ta i et tak på Elixia og bli smekker i kroppen...

Ønsker dere andre lykke til videre og på lykkelige utfall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9219003-dette-ble-en-trist-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og fått negativt resultat i dag etter inseminasjon.

Begynner på hormonsprøyter for IVF på onsdag.

Jeg tror nok du har det litt verre enn meg, men som noen kloke hoder sa til meg i dag: det ordner seg for snille jenter :o)

Lykke, lykke til!

Annonse

Hei! Føler med deg. Jeg testet også negativt i dag etter 4 innsetting. Får følelsen av å ikke strekke til på sånne dager. Klarer liksom ikke å bli gravid engang, samme hvor godt vitenskapen legger det til rette...Føler selv før test at jeg er forberedt på negativt svar, men er jo ikke det. Blir på en måte gravid "i hodet" ved innsetting. Vi må vel bruke denne dagen (og muligens i morgen også, kjenner jeg meg rett..) til å få det ut av hodet.

Håper vi alle finner styrke og mot til å gå på et nytt forsøk så fort det lar seg gjøre. Vi er vel enig om at vi kommer sterkere tilbake??

Lykke til ved neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...