Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Hvordan står det til?

Maribella

Anbefalte innlegg

Med barna? Sover de om natten? Spiser de godt, amming eller flaske? Her går d flott. Tuva sover hele natten fra elleve til seks og fra halv sju til ti ca. Ammer på natten å gir flaske på dagen og kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det i pupp og bleieskifting...... lille gutt er nå 16 dager så her går det i pupp hver 3 time... av og til så kan det bare gå 2 timer mellom også.... men jeg gleder meg til det går 4 timer mellom hver gang han vil ha pupp, og bare det at vi kan sove hele natten det gleder jeg meg kjempe masse til, men det skjer vel ikke på en stund.

Ellers så koser vi oss kjempe masse med å være hjemma. pappen skal begynne på jobb i gjenn i mårrå etter 2 uker med permisjon i lag med oss... skal bli spennende og se hvordan hverdagen vil bli uten pappen.... kan ikke vekke han i natt for bleieskift... han må vel få sove litt i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he kokko,vet åssen det der var, mannen min gikk hjemme sykemeldt for å avlaste meg ( jeg slet med extrem bekkenløsning ) så han var her hjemme hos meg 2 mnd før fødsel og 2 uker etter, husker hvor slitsomt det var til å begynne med, med en ny bebi , en 3 åring og en 7 åring som måtte gjøres klar på morran oxo sendes på skolen......Fy, som jeg gruet meg, men nå går det ypperlig!

Tilbake til emne-----------> jo, her går det i pupp 24/7 , hele tiden, oftere enn 3 timer oxo, jenta her er helt puppe gærn ( tror hun innbiler seg at puppen frsvinner ) , hun er oppe mellom 1 til 3 ganger ( variere litt ) og skal ha pupp.

De 1. ukene måtte jeg skifte på bleia på nattaoxo hver gang hun diet, de bæsjer jo mye til å begynne med, men det har avtatt nå, hvis hun dier ofte og mye på nettenne nå så må det 2 til 3 bleie skift....

ellers så er hun veldig krav stor, og virker som om hun aldri blir fornøyd ( en liten sjef ).

Har prøvd å gi henne nan, men hun nekter å svelge det, noe som jeg syns er - , fordi ast kunne godt tenkt meg å tatt meg 2 galss vin snart...., men nei da, her er jeg bundet fast en goooooooooood stnd fremover ser det ut som.

PS! lille jenta her er 5 uker nå, så fra neste uke skal jeg på alvor begynne fult med treninga for å fjerne sideflesket og maven...he he......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hos oss går det superbra!!var oxo veldig spent på hvordan det skulle gå med en 3åring fra før!!som er i skikkelig trass om dagen,kjempesjarmerende!Men han er så søt med babyen så..!

men alt går jo,hadde helt glemt hvor herlig d er med så liten baby,og vi koser oss bare vi to på dagtid,han er kjemperolig(vi var ikke vant til det,og lurte på om noe var alvorlig galt med han...helsesøster måtte le!!)Men veldig glad i puppen,sålenge den ikke er langt unna går alt greit!!

snakkes da!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også fint. Hadde en veldig tøff start psykisk. I hele svangerskapet forberedte jeg meg til fødselen, men glemte å forberede meg til det som kom etterpå. Jeg fikk lite søvn, han gråt og jeg gråt. Men nå går det mye bedre. Pappaen er hjemme på dagen, slik at jeg kan dra på skolen å lese til eksamen. Deilig å komme seg litt ut. På ettermiddagen/kvelden og natta er jeg mamma :)

Ellers tuller han litt med puppen, men kanskje ikke så rart når vi gir flaske, smokk, pupp og pupp med silikonskjell.

De to siste nettene har han våknet bare en gang. Utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...