Gå til innhold

HJELP- magen knall hard i hele dag (utenpå) -hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

magen min har vært knall hard i hele dag-ikke vond men litt ubehagelig. Er i uke 39+1. Noen andre som har det slik og hva er dette? (antar ikke kynnere fordi jeg har forstått at de gir seg etter noen minutter)

Fortsetter under...

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

Hei, uke 37 her- helt hard mage 3 dager på rad, det er kynnere som hagler inn og ikke gir seg - jeg får jo kynnere også samtidig som magen er ås hard. Var på sykehuet og fikk det forklrt sån

Skrevet

DET ER KYNNERE

Skrevet

Hei! Har akkurat vært innom føden for å sjekke dette. Er på termin i dag, og har hatt "steinmage" i 2 dager. Det er en av måtene livmoren forbereder alle sammentrekkningene på, så ikke noe farlig. Men det er jo ubehagelig... Og jeg hadde problemer med å kjenne bevegelsene til den lille, så en sjekk var greit. Men hvis det er noen trøst så betyr det at "noe er på gang..." :-)

Skrevet

Tror ikke det behøver å bety at noe er på gang...

Har hatt det i flere uker og er 13 dager etter termin...

Skrevet

får no håpe ikkje det betyr at nokka e på gang,..har det sånn no...hatt skikkelig hard mage i hele dag....

Annonse

Skrevet

Hei! Jeg var også innom føden en natt pga dette.. Var knallhadt og støl som konstante kynnere og føltes som jeg hadde tatt mange hunde situps.. Hadde hatt en blødning forut og de trodde livmoren var litt "irritert" fordi jeg ikke tok det med ro. Hadde stresset hele dagen.. Så oppskriften for meg var å sove og slappe av og da gav det seg...

Skrevet

er i uke 36, å har kjempe stram mage hver dag. noen dager mindre og noen mer.

men hode har ikke festa seg ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...