Gå til innhold

hehe, sofia har så lyst til å bli storesøster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakker masse om det om dagen. hun ble så lei seg da vi mistet i høst, og hun vet ikke at vi er gravide igjen - skal fortelle det i overimorgen. I stad gikk hun rundt med et teppe i genseren og latet som om hun var gravid (er 7 år). Hun ønsker seg så veldig en bror eller søster, og planlegger stadig hvordan det skal bli. Gleder meg sånn til å fortelle at hun for en søster eller bror i julegave!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh.......

Hva er så jæ*** morsomt med det??!

Skrevet

iallfall at du ikke klarte å dy deg for å legge inn en av dine hyggelige meldinger. Herlig;)

Skrevet

Så koselig :) Her spørr gutten om ikke pappa kan lage en baby til han, en gutte baby. Spørr om vi har klart det nå, å lage baby, for baby er noe mammaer og pappaer lager.......vanskelig å ikke si noe.

Skrevet

de er så herlige! i høst da vi ble gravide, hadde sofia lenge lurt på om stepappaen kunne klare å lage barn- for det hadde hun jo ingen bevis for at han kunne. da vi fortalte henne det, kastet hun seg rundt halsen hans og ropte: du klarte det!

Skrevet

Å så søt!!! ja det var bra stepappaer klarer det like bra.

I

kke altid like gøy når han forteller det butikkdama at mammaen og pappaen hans bør prøve å lage baby..........for han ønsker seg en gutte baby, en ekte.

Skrevet

hehe;) får håpe det svømmer en gutt til der inne, høres ikke ut som om du kan komme hjem fra sykehuset med en lillesøster, iallfall;)

Skrevet

Jo det er akkurat det, Jeg ønsker meg ei jente :) men blir jo glad uansett..........når du får babyen opp på brystet så spiller det ingen kjønnet ingen rolle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...