sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 snakker masse om det om dagen. hun ble så lei seg da vi mistet i høst, og hun vet ikke at vi er gravide igjen - skal fortelle det i overimorgen. I stad gikk hun rundt med et teppe i genseren og latet som om hun var gravid (er 7 år). Hun ønsker seg så veldig en bror eller søster, og planlegger stadig hvordan det skal bli. Gleder meg sånn til å fortelle at hun for en søster eller bror i julegave!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh....... Hva er så jæ*** morsomt med det??!
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 iallfall at du ikke klarte å dy deg for å legge inn en av dine hyggelige meldinger. Herlig;)
Daisy :) Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Så koselig Her spørr gutten om ikke pappa kan lage en baby til han, en gutte baby. Spørr om vi har klart det nå, å lage baby, for baby er noe mammaer og pappaer lager.......vanskelig å ikke si noe.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 de er så herlige! i høst da vi ble gravide, hadde sofia lenge lurt på om stepappaen kunne klare å lage barn- for det hadde hun jo ingen bevis for at han kunne. da vi fortalte henne det, kastet hun seg rundt halsen hans og ropte: du klarte det!
Daisy :) Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Å så søt!!! ja det var bra stepappaer klarer det like bra. I kke altid like gøy når han forteller det butikkdama at mammaen og pappaen hans bør prøve å lage baby..........for han ønsker seg en gutte baby, en ekte.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 hehe;) får håpe det svømmer en gutt til der inne, høres ikke ut som om du kan komme hjem fra sykehuset med en lillesøster, iallfall;)
Daisy :) Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Jo det er akkurat det, Jeg ønsker meg ei jente men blir jo glad uansett..........når du får babyen opp på brystet så spiller det ingen kjønnet ingen rolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå