Gå til innhold

13dager etter termin og såååååååå klar nå!!

Anbefalte innlegg

13dager etter termin og såååååååå klar nå!!

Syte syte syte syte!!!

Sniker meg inn til dere i maiklubben innimelldom og blir sååååååååå misunnelig når flere føder før meg!

Fortsetter under...

Hei MÅNS

Ikke for å strø salt i såret, men lurer på om noe er i gang..kynnere som strekker seg bakover i ryggen.. er jo litt usikker på alt dette her men dette kjennes ikke ut som noe jeg har hatt før!

Litt spent og nervøs nå ja!

Ozgirl

Hey Ozgirl:)

Så bra!!!! Hold meg oppdatert a! Krysser fingrene for deg inatt!!

Hehe, salt i såret..

Hey Ros@!

Takk for oppmuntrende og koschelig melding:)Blir ikke satt igang imrg selvom det er 14 dager etter terminen nei. Modningen sjekkes og endel andre godsaker... :/ Håper du har det bra og at du slipper gå så lenge.

Det blir man rastløs av:)

Annonse

Vært på kontroll.. Tisseprøve blodtrykk, UL og fosterlyd og registrering av bevegelser. Alt sto bra til med "junior", så derfor har jeg fått ny overtidstime om 2 dager... Vente vente.

Håper det skjer noe imellomtiden!

Oj oj må være slitsomt å gå sånn over tiden. Tenker tåmodigheten begynner å bli tynnslitt. Ikke lenge til du ser nurket ditt nå.

Lykke til. Sender fødestøv! :-)

Stakkar deg, det er lenge på overtid! Må smile av meld dine, men forstår såååå godt at du er utålmodig! Men skjønner ikke hvorfor de ikke setter i gang nå, greit nok at alt er ok inni der, men han vokser vel litt for hver dag også? Skal jo være noenlunde greit å få han ut også da.. Men de måler vel det også regner jeg med.

Har termin om 2 dager, men belager meg på overtid. Klarer ikke å se for meg at noe skal skje med det første.

Lykke til uansett, håper han (eller var det hun..) kommer nå. :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...