MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #1 Del Skrevet 7. mai 2007 13dager etter termin og såååååååå klar nå!! Syte syte syte syte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 #2 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg er bare 8 dager over, men er veeeeldig klar jeg ogsaa. Det er til aa grine av dette. Naar skal du paa kontroll igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2007 Imrg tidlig 08.30 Svarte deg foressten inne på skravle men der fyker innleggene så raskt avsted.. Her er det rolig om dagen. Henf\ger litt her jeg og håper du "svarer" og holder meg oppdatert her inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mai 2007 Sorry, mente 3 trimester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 #5 Del Skrevet 7. mai 2007 saa spennende. jeg regner med at du blir satt igang. du har gaatt saa lenge. de kan ikke sende deg hjem igjen. meg derimot...jeg kommer tilbake og skal sitte her paa bim og klynke litt lengre! heheh Jeg oensker deg all lykke i morgen paa kontrollen. jeg kommer inn hit igjen og gir rapport naar jeg kommer hjem igjen! snart blir du mamma, det er jeg helt sikker paa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mai 2007 Du slipper¨å sitte alene på BIM og klynke! Jeg er fortsatt her! Vært på kontroll.. Tisseprøve blodtrykk, UL og fosterlyd og registrering av bevegelser. Alt sto bra til med "junior", så derfor har jeg fått ny overtidstime om 2 dager... Vente vente. Håper det skjer noe imellomtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 8. mai 2007 #7 Del Skrevet 8. mai 2007 alt var fint her ogsaa. han sparket til og med villig vekk...er ikke det typisk da? har vaert stille som graven i 2 uker og naar jeg skal klage over lite aktivitet saa hopper magen frem og tilbake... denna ungen skal jeg banke naar han kommer ut! hehehheh ellers tilbud hun seg aa toeye meg litt der oppi...men hun KUNNE IKKE FINNE MORMUNNEN!!!! den va saa langt oppi der. jeg er saa langt ifra moden som man om mulig kan bli! ungen er klar til aa komme og greier, men neida, jeg har stengt doerene. her skal ingen ut! Jeg skal paa ny kontroll om 3 dager. Fikk beskjed om at jeg blir satt igang den 17 mai om ingenting skjer foer...hohoho for en flott dag aa gjoere det paa. Jeg som skulle trille i tog og stolt vise frem babyen min... fikk litt akupuntur da, men fungerer jo neppe naar jeg er saa maksimalt umoden. hva sa de ellers til deg da? Hun estimerte ungen til aa vaere 3,5-3,8 kilo, og det er jo fint... ellers hadde han det ganske trangt og litt lite fostervann, men enda innenfor grensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei hei:) Fant ikke mormunnen? Oj... Hørtes ikke no særlig ut. Og 17mai er enda lenge til.Håper det skjer masse frem til det da.Og at akupunkturen hjelper!! Skal til ny kontroll torsdag og sjekke det samme som idag,men også modning. Blir vel kanskje en vurdering da med tanke på igangsetting. Kjenner liksom det bør skje noe snart!! Jeg hadde også gledet meg til 17mai og trilletur...Ser dårlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 #9 Del Skrevet 9. mai 2007 ja....det er helt utrolig....viste ikke helt hva jeg skulle si. det var kjedelig aa hoere 9 dager over termin. Men men... veit jo naa at det ikke kan bli mere enn 8 dager foer noe skjer. Akupunkturen hjalp ikke i det hele tatt! heheh saa tror ikke det er noe som kan starte denne ubrukelige kroppen igrunnen. han maa sikkert taes ut med keisersnitt til slutt. trives godt i magen denna karen. du har jo fortsatt gode sjangser til aa rekke 17.mai da... trodde 18 dager var maksimal overtid? jeg skal trygle og be om at de vil starte meg 15. eller 16. men veit jo ikke hvor gode sjangser det er uansett hvor mye jeg trygler saa lenge ungen har det bra. har du faatt estimert stoerrelse paa din baby? hun trodde han laa mellom 3,5 og 3,8 kilo.... haaper han ikke blir saa stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei, ja tror 18 dager etter termin var max.. Men som du sier...hvis babyen trives...herregud- han kan jo ikkke bli der inne til han er konfimant heller da!! Jordmor mente babyen var ca 3500-3700, men det er over 1uke siden. Håper det ikke kommer ut en sånn 10kilos klump:)hehe! Jaja, nå er natten her, vi satser på at det skjer ting i natt a:) LYKKE til, snakkes imrg! Skal på kontroll kl 08.30:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 #11 Del Skrevet 9. mai 2007 MASSE lykke til paa kontrollen. Og jeg haaper du ikke kommer inn paa bim igjen fordi du skal foede istedet! ja, jeg haaper ogsaa de ikke vokser stort naa...men morkakefunksjonen kan jo ikke vaere all verden akkurat, saa de legger vell ikke paa seg saa mye.... satser paa at de holder seg under 4 kilo disse smaattissene vaare. god natt og nok en gang! sender alle lykkeoenskninger til deg i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk:) Kom nettopp hjem fra kontroll. Helt mørbanket nedentil etter alle undersøkelser Fått et kateter oppi livmorhalsen da det ikke var noe ten til modning her.. Skal si det har satt fart på mensen vondtene! Skal ikke klage heller men FY FLATE! Korsryggen sprenger i takt med mensenvond mage! Du da? I form? Skal gå og legge meg nå... Se tv sove og slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. mai 2007 #13 Del Skrevet 10. mai 2007 joejjemeg, har aldri hoert om at de gjoer det. gaar det bra med deg da? I gaar hadde jeg den verste dagen i mitt liv....graat noe fryktelig og var helt fra meg hele dagen...men i dag har jeg hatt en fin dag paa cafe med en venninne og ut aa spise deilig kinesisk med mannen min etterpaa! kjempegodt aa gjoere noe annet!Jeg skal paa ny undersoekelse i morgen tidlig klokka 8. og jeg skal argumentere alt jeg kan for aa bli satt igang ihvertfall ettpar dager tidligere. jeg haaper bare de vil hoere paa meg og tar meg alvorlig. Hvor mye har du proevd aa argumentere for aa faa det igang tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 10. mai 2007 Å så godt å høre du har hatt en bra dag idag m venninner og lunsj og koselig middag osv:) Kunne vel nesten ikke vært verre den dagen din igår... Huff! Her går det greit.. Er blitt satt i gang med tøying av mormunnen da med det kateteret med ballongen som skal streche oppi der. Hadde NULL MODNING og kjente håpet sank, men ble happy da de fant ut det skulle begynnes iallfall (stille og rolig) Hatt en vond dag!SYKE menssmerter... Trodde jeg var døden nær her en stund, spypose og det hele... tydligvis effekt fra den derre greia jeg har oppi der. Kontroll imrg tidlig jeg også, håper det er noe åpning/modning nå. Jeg var ikke noe flink til å argumentere for å få det igang tidligere. Jordmor/lege mente først det var lite fostervann, så derfor skulle de sette meg i gang.Men så var det ikke lite fostervann alikveld... LYKKE TIL I MRG!! Krysser alt og håper du får sove godt i natt dersom ikke fødselen starter da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. mai 2007 #15 Del Skrevet 10. mai 2007 ohh, saa flott at det endelig skjer noe for deg! saa glad paa dine vegne! Naa er det jammen like foer. Og naa som ting er igang saa regner jeg med alt kjennes mye bedre! Saa godt at det ikke var for lite fostervann, og at de startet det likevel. Da gaar dette saa bra! Du maa bare ta det rolig og tenke at disse smertene er gode, for de betyr at du snart er mamma! Masse masse lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 10. mai 2007 TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå