hirse 76 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg hadde innsetting av egg 18 april og er da ca 5 uker på vei på onsdag.. Er så spent på når dere fikk mage. Til orientering har jeg litt mage fra før av, så vet ikke om det syns senere eller før da??? Ellers fant jeg ut om denne siden og er så gla for at det finnes en side for gravide slitere... følte meg mer hjemme her Vil gjeren ha mage og masse symptomer... har foreløpig bare fått ømme bryst.. kan liksom ikke helt tro dette ennå
Mazza** Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Fikk ikke mage før etter ca 18 uker jeg!! Men da poppa den jammen fort ut også.....
Mia_I Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Da jeg passerte tre måneder måtte jeg gå med knappen åpen, og like etter måtte jeg over på mamma-bukser...
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei vilhabarn76! Jeg er 12 fullgåtte i morgen og for 2 dager siden gikk jeg over til mammabukser. Da hadde de vanlige buksene strammet over magen min i 4 - 5 uker allerede, men så er jeg andregangsgravid, da. Jeg hadde heller ikke noen nevneverdige symptomer i uke 5, men fra ca. uke 7 - 11 var jeg ubeskrivelig kvalm. Nå har kvalmen avtatt, men blitt erstattet av bekkenløsning... Symptomene dine melder seg nok helt sikkert etter hvert! Gratulerer og lykke til videre! Enig i at dette er en fin side for oss slitere :-)
*Lenn* :-)) Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg fikk mage tidlig (er annengangs også....) Kjøpte min første mammabukse i uke 10, men begynte ikke å bruke den "for fullt" før i uke 12. Nå har jeg begynt å få ordentlig gravidmage (en kul liksom), er 16 uker på vei i morgen :) Juhuuu Har vært superdårlig siden uke 5. Kvalm, elendig, kasta opp, ikke spist etc etc etc.....Svimmel, trøtt, veldig ømme pupper.Levd i min egen lille verden rett og slett.......... Er fortsatt dårlig enkelte dager, kan kaste opp innimellom, men klarer å være blant folk igjen Puppene er fortsatt veldig ømme og mye større Har bekkenløsning så det suser og er på vanntrening og varmebehandling. Lykke til framover! Klem
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hei og velkommen :-) Jeg er 11+1 i dag og bruker mammabukser. Er annengangs og har fått mage mye tidligere enn forrige gang. Da fikk jeg ikke mage før uke 16-17. Gøy med mage! Ønsker deg masse lykke til!
Vilde78 Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Hei, og velkommen inn hit :-) Skjønner godt du venter på symptomer, det er liksom daglige "bevis" for at man faktisk er gravid! Jeg er førstegangs, og fikk vel ikke spesielt mye mage før uke 14-15. Tror ikke folk som ikke kjenner meg ville sett at jeg var gravid da heller kanskje, man ser liksom bare litt firkantet ut i begynnelsen.Ihvertfall jeg, er ganske liten av vekst, hehe! Nå er jeg uke 22, og magen er veldig synlig, og man kan se bevegelsene til lillegutt på utsiden, veldig koselig! Lykke til med svangerskapet videre!!
hirse 76 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 Takk for tilbakemeldingene... vil liksom ha mage fort. Hadde vært litt deilig å bare slippe en ut i ni måneder liksom (hihi) Ellers så er det sånn at jeg fortsatt venter på symptomer... ha ømme bryst og harde, men kunne godt hatt litt mer
Mayla;) Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Begynte med mammabukser i uke 13, og hadde pop-ut mage fom uke 15. Jeg har noen kg for mye, og trodde ikke jeg skulle få mage så tidlig... Men nå blir den større for hver dag =)
Cara Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 eg var kjempe heldig da var 2 mnd på vei når jeg fant det ut...hadde tatt clearblue sin digitale test 1 gang i uken i 2 mnd og den var altid negativ...så me bytta merke fordi det var det eneste apoteket hadde og den var positiv!!!! Men da hadde eg alt mage og kunne ikke sjønne hvorfor ingen av buksene mine passet lengre hehehe men eg fikk den vel rundt 1.5 mnd vil eg gjette=) Nå er eg i uke 25 og har kjempe mage syntes eg men ingen andre da hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå