Gå til innhold

TAKKER for meg her inne...........

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

HEI!

ingen gode nyheter på UL i dag,fant ingen hjerte aktivitet............

FY FAEN så kjip det var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11+4.

Har det utrolig vondt nå,men vi har jo 2 på frys.de skal vi jo selvfølgelig prøve å se om vi kan få no ut av....huff. :-) (håper det....)

Livet føles ganske så urettferdig og tomt nå.

Skal til utskrapning på torsdag......æsj!

var forbredt på gode nyheter i dag,dette ble sjokk,bare gråter jeg.......

*Så vil jeg si MASSE lykke til,til dere alle!!!!!

Kos dere med svangerskapet og våren!

Takk for all støtte jeg har fått her inne-dere er fantastiske!TUSEN TAKK!

Varme klemmer

Fra meg

Fortsetter under...

Å nei, hva er det jeg leser?? Det kan ikke være sant.. :(

Huff.. Skjønner veldig godt at du er kjempelei deg nå ja.

Stakkars.. Dette var jo ikke det som skulle skje i dag..

jeg har ingen gode ord og komme med, jeg kan nok ikke trøste deg allikevel.. Men du er bra flink og sterk som klarer å se fremover mot fryseeggene!! Det er viktig.

Jeg tenker på dere i dag Fruen77, og håper at snart spiren vil sitte bom fast i mange mange måneder..

En stor klem fra meg

Fruen 77 har ALL grunn til å være lei seg.... man nærmer seg den magiske 12 ukers grensa også går det galt!!! (selv om det kan gå galt hele veien) Hvorfor må du vente helt til torsdag???

Det er trist og du har full rett til å være lei deg!!!

mange varme tanker og lykke til videre!!!

Hva er det jeg leser da jeg titter innom her!!!

Å hjelpe meg Fruen.... *rister på hodet*

Det kan ikke være sant!!

Jeg slutter aldri å forundre meg over dette livet som så ofte er så urettferdig!! Jeg føler så med deg!! Dette skulle ikke skje!

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal skrive....at du hadde kommet så langt, og etter så mange nedturer før..... Nei dette er forferdelig......

Nå er du midt i sorgen og det er viktig å komme gjennom den før du tar fatt på neste steg.....

Tenker på deg kjære deg - og ønsker deg alt godt framover!!

God klem fra

Annonse

må vente til torsdag fordi de ikke hadde tid før......FNYS!!!!!!!

orket ikke klage på det da,men det burde jeg......er helt grusomt.....

man blir litt likegyldig tilslutt-føler jeg er i et vakum.....

tror jeg bare ble: ja vel så venter vi en halv uke-tusen takk-dritt kjerring!

*TUSEN TAKK for gode ord*

Stor klem til dere

Nei, nei, nei Fruen!! Hva er det jeg leser? Jeg tror ikke mine egne øyne.... Vi som hadde nesten helt lik termin og det hele. Dette var utrolig trasige nyheter... Vit at jeg tenker på deg!

Håper inderlig at du lykkes med fryseeggene dine.

STOOR trøsteklem fra

Neeeeeeiiiiiiiiiii, sånt skal jo ikke skje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trøste, trøste, trøster alt du trenger... Når man først har kommet inn hit, skal det ikke være lov å flytte ut igjen før man har født.

Så dypt urettferdig...

Kjenner sjokket ditt, fikk samme beskjed selv i begynnelsen av dette svangerskapet. Men takk Gud, så var det bare en feil på ul apparatet det da... Men magen vrenger seg 3 ganger og tårene strømmer!

Håper du klarer å sanke krefter til å komme deg ;o)

Mange klemmer

Annonse

Føler virkelig med deg nå!

Var igjennom det samme selv i fjor sommer. Når en akkurat begynner såvidt å slappe av for at en har kommet såpass mange uker, får en ett skikkelig slag i trynet. Det er helt ufattelig vondt!

Du får ta tida til hjelp! Det er jo en sorg som skal bearbeides dette også. Jeg valgte å reise bort for å komme meg ovenpå igjen. Angrer ikke på det. Godt å være blant venner og familie som bryr seg.

Håper du slipper å vente for lenge på fryseforsøk. Det syntes jeg var ekstra tøft. Denne ventingen! Men for oss var det jo virkelig verdt det. Håper jeg ikke strør salt i sårene dine nå. Vil heller gi deg ett håp.

Vi hadde også 2 egg på frys og 2 sykluser etter utskrapningen var jeg gravid igjen med tvillinger til og med. Så jeg håper og tror at om ikke lenge er livet rettferdig når det gjelder deg også!!!

Håper å se deg her inne om ikke alt for lenge med nytt mot!!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...