Gå til innhold

SATS Yoga for Gravide


Juliet og lille Knerten

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har meldt seg på kurset på Nasjonalteateret?

Tenkte jeg skulle hive meg på, fått bekreftet at det er ledige plasser.

Les om det på www.sats.com , det var der jeg så annonsen..

8 onsdager fremover.

Bli med? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvor langt er du på vei?

Jeg vurderte det litt, men er bare 10 uker enda, så lurer på om jeg skal satse på at det kommer et nytt kurs litt senere. I tillegg skal jeg snart på ferie og vil gå glipp av 2 av de 8 gangene og det er jo litt dumt når det koster over 800 kr.

 

Er det ingen satssenter som har vanlig gravid yoga timer som ikke er kurs som koster ekstra? Skjønner ikke hvorfor det skal koste så mye når man er medlem.

 

Har du (eller andre) forresten vært på satsgravid? Tenker jeg kommer til å prøve den etterhvert men syns kanskje det er litt tidlig enda. Tipper de fleste der har stor mage?

Foreløpig trener jeg fint på vanlig måte, men er litt usikker på noen av timene så hadde vært greit med en time jeg kunne føle meg helt trygg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er akkurat 30 uker på vei - har trent hele veien, men merker at det begynner å bli litt tyngre nå :-)

 

Timer som funker fint for oss gravide er StramOpp, eller den som heter StramOppPuls (den er nesten helt lik satsGravid timen, bortsett fra at det ikke tas hensyn til voksende mage og evt bekkenproblemer i øvelsesutvlget - funker veldig bra med litt tilpasning)

 

Ellers syntes jeg Stryke timen fungerer veldig bral løfter litt lettere på bena bare), sykkel også innimellom, men kan kjenne det litt i ryggen..

 

Yoga kurset ble avlyst forresten :-( men de skulle sette opp en spesialtime 30. mai kl 1815 (gratis)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...