Gå til innhold

Vondt

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter meg mye smerter i magen. Er bare såvidt blitt gravid, er i 5 uke.

Ja, er oppblåst så det holder, og det blir en del luft som må ut. Men jeg synes likevel det mest plagsomme er smertene. Er det flere som opplever det samme?

Skrevet

E også ganske oppblåst.. har litt riving å sliting i siden til tider,men har vel ik smerter direkte... korsn smerta har du??

Skrevet

Er vanskelig å beskrive, mens en type mens verking smerte...på en måte.

Jeg har jo veldig mens smerter når jeg har mensen, så kanskje det kan ha noe med å gjøre...

Er litt bekymra, for vi har tross alt prøvd i 2 år, og sto på prøverør venteliste helt til testen plutselig ble posetiv...

Skrevet

Hei!

5 uker på vei jeg og, og har også vondt i magen. Kjennes akkurat ut som om mensen er på vei, sånn har det vært hele uka. Var derfor ganske overraska da testen var positiv, var jo helt sikker på at mensen var rett rundt hjørnet. Smertene var helt like....

Skrevet

Jeg er også plaget med menslignende smerter og det er vist helt normalt;-)

Så vi får bare holde ut det kan vist vare det 1 trimesteret, det værste er at jeg har ei datter på 2 i august og kan ikke huske at jeg hadde det sånn med henne...

Man glemmer så utrolig fort altså...

Skrevet

Det er ihvertfall godt å vite at andre også kjenner dette vontet, da kan jeg slappe litt mer av...

Skrevet

Hei,... tror jeg skjønner akkurat hva du mener. Sliter også med mye vondt i magen. er i tillegg kvalm og har vondt i hodet. kjenner virkelig hormonene denne gangen( er tredje barnet). er også i 5.uke

Skrevet

Vel, som om ikke magesemrter var ille nok, så har hormonene bare eksplodert i ansiket mitt. Har så mye røde prikker og vkiser at det nesten er litt påfallende. Håper ingen tenker på det ennå, for jeg sier ikke noe før vi er 3 mnd. på vei. Er så redd for at noe skal skje før det, og orker ikke tanekn på masse andre mennekser som da skal komme med masse råd....Har tross alt levd gjennom 2 år med priving, og folk sier så mye rart i slike situajsoner....skjønner de ikke at noen komentarer er sårende, og andre helt unødvendig brysome...

Ja, ja...jeg er ihvertfall ikke kvalm (ennå), og det er jeg kjempe glad for :)

Skrevet

Jeg har også mye "mens smerter" og er i 5. uke. Vært litt bedre i dag da så håper det gir seg nå :)

Skrevet

Hei. Hadde det sånn som deg rett etter at eg vart gravid. murring i magen og rygg. tror det er vanli så lenge du ikkje blør.Luft smerter har eg og hatt masse av og dette er jo faktisk vondt.

Skrevet

Det er et graviditetstegn å ha "menssmerter" Jeg har hatt det hver gang.

Vondt omtrent fra el tider. Å frem 1mnd tid.

Skrevet

Åååå..... er det sant altså...det er et tegn på at man er gravid på ekte.

Ja nå er det så mange som har kommet med lignende erfaringer, så nå tar jeg det mye mer med ro ang. smertene. Takk for at dere delte deres smerter med meg ;o)

Skrevet

Jepp :-) Husker første gang jeg gikk gravid, da hadde jeg veldig økt utflod pluss disse menssmertene.... Fy jeg trodde jeg skulle klikke! Jeg løp på do , for å sjekke om jeg hadde fått TR hvert friminutt!!!

Skrevet

OK...nå er smertene borte (for denne gang?).

Nå er jeg bare utrolig trøtt og sliten etter en dag på jobben. Orker ikke tanken på å trene engang, enda jeg hadde bestemt meg for å være i god form...Ja, ja...jeg får hvile litt fremover, det går vel over dette også, så kommer det en ny ting.

Jeg er ihvertfall mye sikkrere nå en for bare en uke siden. Det hjelper å lese litt om hvordan andre har det, da føler man seg ikke så alene midt i "hemmligheten" ;o)

*Gjesp* Nå skal jeg legge meg litt nedpå før middag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...