Gå til innhold

hva har dere diller på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt sug etter salt mat, men det måtte jeg kutte ut pga litt høyt blodtrykk, og vanlig cola. Har alltid drukket light før, men det klarte jeg ikke en periode, men går greit nå da. Også hadde jeg et par uker som jeg bare spiste muggost som pålegg. Nå har det gått i italiensk salat i to uker, men det har roet seg ned. Også har jeg hatt siden jeg ble graid hatt dikka på grandiosa, det ble borte en tid, men jeg kjenner at jeg får vann i munnen igjen nå, også kebab. Jehg kjøpte meg kebab sikkert to ganger i uka i flere uker en stund. Så her har det ikke vært så sunne ting, men nå har det roet seg litt da, ikke lyst på så mye nå. Søtsuget ble jo borte når jeg ble gravid, så det slipper jeg hvertfall da:)

jeg hadde dilla på appelsiner i en stund. kunne spise opptil 10 appelsiner iøpet av en dag. hehe eller s har ikke hatt store dilla. fått noen kick på smågodt,men går over etter bare å ha tatt en bit av noe søtt. akkurat nå digger jeg snøfrisk og paprika på brødskiver.

Annonse

Sjokoladen New energy!!!! må ha en hver dag......ikke akkurat det meste sunneste, men men.....

I begynnelsen av svangerskapet så måtte jeg ha IFA hver dag, de "gamle" orginale altså (i hvit liten eske).

Ellers så syns jeg baguett med ost og skinke smaker helt hærlig!!

Kokte eller wokka grønnsaker skyr jeg som pesten, blir kvalm bare på tanken :) Samme med kyllingfilèer. Skjønner ikke helt hvorfor, men men.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...