Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag dro jeg til Sarbsborg for å ta HSG. Selve undersøkelsen gikk greit selv om jeg synes det er vondt med det spekulumet. Selve kontrastvesken kjente jeg ikke noe til. Det jeg derimot ikke var forberedt på var resultatet. Fikk jo henvisning pga klamydia for 18-19 år siden men har jo lest at de fleste ikke får noen problemer likevel. Hos meg har det i allefall skapt problemer og egglederne mine er tette. Er så lei meg nå, det er noe dritt dette her. Hadde planlagt å dra til Stork neste uke men det er selvfølgelig uaktuelt nå. Hva gjør jeg nå???

Takk og pris for mine små firbeinte. De blir nok litt ekstra kos på de de neste dagene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9218078-har-tatt-hsg-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Da var det veldig bra at du fikk tatt HSG, så slipper du å prøve flere ganger med tette eggledere. Jeg tror det skal være en ganske grei sak å få åpnet en eller begge to igjen, kjenner ei som har fått gjort det. En liten operasjon med kikkhull og hjem samme ettermiddag. Håper de kan hjelpe deg også! Trøsteklem!

Jeg var nå inne på profilen din, er enda mere overbevist om at IVF er tingen for deg. Jeg har selv brukt mer enn det det koster med IVF på turer opp og ned til Stork. Sjansene for å bli gravid med IVF er mye høyere for damer i vår alder.

Jeg skjønner selvføgelig at du er veldig skuffet i dag, men jeg tror det er gode sjanser for at du kan få drømmebarnet likevel.

Varm hilsen fra Storkfrøken69

Tusen takk for hyggelige meldinger. Skal bestille time hos fastlegen så fort som mulig slik at han kan henvise meg til kikkhullsoperasjon. Er det noen som vet hvor lang ventetid det er på det? Har lyst til å prøve det først og så et par turer til Danmark før jeg event. må prøve IVF. Jeg gir ikke opp med det første.

Annonse

Synd med den ekstra komplikasjpnen for deg!

Men ja, du kan få prøverør i Danmark som singel. Det er Nordica Storkfrøken69 skal til, ellers vil jeg også anbefale Triangel klinikken v/ Dr, Grinstedt. Ligger i København og tilbyr IVF både til lesbiske og single. (De hjalp oss med IVF forsøk flere år før dette var tillatt i Danmark...!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...