Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha gått lenge og nektet å kjenne etter fordi jeg har vært redd for å innbille meg mange symptomer, har jeg nå hatt en opplevelse som gjør at jeg ikke klarer å lure meg selv til å tro at jeg ikke er gravid. I natt har jeg nemlig vært så oppblåst og vond i magen at jeg nesten ikke har sovet, og hele dagen i dag har jeg vært skikkelig psyko i magen. Slik hadde jeg det sist jeg fant ut at jeg var gravid også, fra 3 dager før IKM. Det kan jo hende at jeg bare innbiller meg det nå også, men da er jeg god til å fake!!

Har IKM onsdag eller torsdag, og skal ikke teste før onsdag, men jeg tror jeg er gravid:)

Noen andre??

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her, ja. IKM på torsdag, men magen er helt i 100! Oppblåst, skifter fort mellom løs og fast, frem og tilbake. Tror ikke jeg skal bevege meg så lang fra en do idag. Gurimalla, så spennende. Dette er første for meg, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Eller kanskje det er som du sier, et innbilt svangerskap. hihihi. Nei, uff, velger å være optimist; vi er nok gravide, skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...