Gå til innhold

har vært på ny ul i dag (9+4)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var så fantastisk! For to uker siden så vi en liten reke med et bankende hjerte. Nå, på bare 14 dager, var det blitt til en tydelig liten baby, som sprellet med både armer og bein. Synes det er så utrolig! Tassen er så vidt over to cm lang, likevel kunne vi se armer og alt. Det er virkelig et under som foregår inni kroppene våre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til UL jeg! Det er ikke bare et under, men et stort lite mirakel!

Skrevet

bare lurer på hvordan du fikk UL så tidlig.. er i 6.uke og har ikke fått time før den 22.mai, det er vanlig kontroll bare.. har mistet i 4 el 5 uke ei gang før jeg fikk førstemann som nå er 3 og vil gjerne ha tidlig UL..

Skrevet

jeg gikk gjennom en BO i høst, altså at sperm og egg bare smeltet sammen, men aldri startet å utvikle seg. Jeg begynte å blø da jeg var syv uker på vei, og fikk ul på sykehuset, det var da vi så at det var en BO. De sa at neste gang jeg ble gravid, var det bare å ringe og be om tidlig ul. Imidlertid ringte jeg gynekologen jeg har gått til nå, og ba om ul i uke 7. Det fikk jeg, betalte da 265,-. Han ville at jeg skulle komme tilbake to uker senere, altså i dag, for å berolige meg helt.

Det du kan gjøre, er å ringe legen din og be om henvisning til gynekolog med ul-apparat, ringe rett til en gynekolog, eller kontakte f eks Volvat (dyrere!). Forklar situasjonen, og si at du trenger å bli beroliget. Lykke til!

Skrevet

takker så mye for gode råd og ønsker deg selvfølgelig lykke til på ferden :) gjett om jeg skal ringe direkte i morra for legen min er en fjomp enkelt og greit som kun tenker penger etter fastlegeordningen.. dvs ikke tid, skal derfor gå til jordmor så lenge jeg kan :) masse lykke til!

Skrevet

heia deg! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...