Mitzy Skrevet 7. mai 2007 #1 Del Skrevet 7. mai 2007 Har hørt det er flere på jobben som har snakket om meg bak ryggen min. Ingen har turt og spørre. De har fundert og diskutert og sikkert blå og grå av undring om jeg er gravid. Idag gikk jeg til sjefen og sa: Jeg har hørt rykter om at dere tror jeg er gravid? det er jeg altså ikke. Jeg er bare blitt FEIT. Ok? veier vel bare 2 kg mer, men hadde visst fått en liten babymage. Jaja, de får undre og tro men har jo spontanabortert i 8 uker på fredag men det sa jeg ikke noe om. Når de er så nyskjerrige så kan de ha det så godt. Herregud er da ikke stor akkurat,får da fint på meg buksene mine. Var vel litt slem, dere skulle sett trynet på sjefen. Hun prøvde alt for og snakke seg bort og sa hvis jeg ble det måtte jeg si ifra for da fikk jeg ikke løfte tungt om jeg var 1 dag eller 9 mnd på vei. Ja, koslig at hun har sympati så angret jo litt i ettertid,hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9217398-hehe-ja-selv-om-jeg-er-trist-s%C3%A5-skjer-det-s%C3%A5-mye-i-ettertid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå