Gå til innhold

sex etter tøying av mellom kjøttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettop kjøpt meg jordnøtt olje til å massere mellomkjøttet med, for å myke opp før fødselen. det jeg lurer på da er om effekten blir borte etter å ha gjort dette? samboeren min pleier å gjøre dette og begge får skikkelig lyst på sex etterpå, men jeg "tør" ikke for jeg er redd at effekten da blir borte. noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*det jeg lurer på da er om effekten blir borte hvis man gar sex etter å ha gjort dette?

Skrevet

Jeg ville heller tro at effekten ble enda bedre :o) Oljen skal jo masseres inn.....................

Skrevet

jeg tror det er mere massasjen som er effektiv for å myke opp mellomkjøttet .. oljen er vel kanskje bare for att det skal være litt behagelig å massere der. så jeg tror sex er helt perfekt for effekten jeg :) men har jo egentlig ikke peil, så det er bare noe jeg tror.

Skrevet

Har det helt likt her.. :) hehe.. og ender vi opp med å ha sex, så tror jeg ikke effekten forsvinner, men det er sant at oljen forsvinner da.. Jeg tar å vasker meg nedentil etterpå og smører litt ekstra olje på igjen.. Bare for sikkerets skyld.. :) Kanskje lurt å gjøre det alene da, viss han ikke klarer å holde seg unna.. :) Dette er min første så jeg har ingen peiling på om det fungerer, men jeg håper iallefall det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...