Gå til innhold

sex etter tøying av mellom kjøttet?

Anbefalte innlegg

jeg har nettop kjøpt meg jordnøtt olje til å massere mellomkjøttet med, for å myke opp før fødselen. det jeg lurer på da er om effekten blir borte etter å ha gjort dette? samboeren min pleier å gjøre dette og begge får skikkelig lyst på sex etterpå, men jeg "tør" ikke for jeg er redd at effekten da blir borte. noen som vet???

Fortsetter under...

jeg tror det er mere massasjen som er effektiv for å myke opp mellomkjøttet .. oljen er vel kanskje bare for att det skal være litt behagelig å massere der. så jeg tror sex er helt perfekt for effekten jeg :) men har jo egentlig ikke peil, så det er bare noe jeg tror.

Har det helt likt her.. :) hehe.. og ender vi opp med å ha sex, så tror jeg ikke effekten forsvinner, men det er sant at oljen forsvinner da.. Jeg tar å vasker meg nedentil etterpå og smører litt ekstra olje på igjen.. Bare for sikkerets skyld.. :) Kanskje lurt å gjøre det alene da, viss han ikke klarer å holde seg unna.. :) Dette er min første så jeg har ingen peiling på om det fungerer, men jeg håper iallefall det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...