Gå til innhold

Luft i magen, oppblåst og stinn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hadde TR 4 el 5 april så skulle ha hatt det den 2- 3 mai,men testet desverre hver dag siden,og en ordentli test tidli i går..men bare 1 strek..så vet ikke hva som skjer..

har hatt oppblåst og skikkeli strekk neste litt vondt i lysken en stund nu..men hmm..

Jeg var så full av luft i magen i natt at jeg ikke fikk sove! Er helt oppblåst, vil fise hele tiden, men det passer dårlig med forelesninger i ett strekk fra 8 til 14... eh..

Andre symptomer hos meg:

- kviser

- øm i korsryggen

- temperaturen bare stiger og stiger

- økt matlyst

Dette med luft i magen og sånn er slik jeg oppdaga at jeg var gravid sist. Så nå er jeg faktisk overbevist! Skal ikke teste før onsdag har jeg bestemt meg for, har IKM da eller torsdag... Men jeg tror jeg er gravid:)

Hulk så skuffa jeg blir hvis testen er negativ!

Annonse

Jeg har ikm på onsdag eller torsdag,jeg testet i dag,og innen 10 minutter var det en skikkelig svak strek.

Jeg føler jeg går med hele gasskraft verket på Kårstø(der jeg bor) i magen.

Jeg priser meg lykkelig for at jeg er mye ute i jobben så det er letter å "frigjøre seg" der;)...Jeg jobber da i barnehage:).

Er øm i korsryggen,såre brysvorter,svimmler litt av å til,har vondt i bekkenet:(.

Går det an så tidlig forresten?

Men merket en ting når vi hadde sex i går...jeg er skikkelig øm/vondt i venstre side i underlivet...eggleder/stokk eller livmor, jeg aner ikke hva det er som gjør vondt men har ikke opplevd det før.

Noen andre som har opplevd dette??Det var ganske ekkelt,eller jeg ble litt skremt av dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...