Gå til innhold

Oktober: Snart slutt på permisjonen


Gjest

Anbefalte innlegg

En måned igjen før pappaen tar over:) Har gleda meg til å komme tilbake en stund nå, men nå begynner tvilen å melde seg...Kommer til å savne småen hele dagen jo..Uff, flere som ikke vet hva de synes om å gå tilbake til jobben..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke skal ut i jobb før i oktober. Det går jaggu for nok dit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg allerede startet å jobbe jeg. Startet etter påske. Da var frøkena ca. 5,5 mnd. Vi har delt permisjonen i to, jeg og pappan. De storkoser seg hjemme mens jeg jobber noen timer. jobber som lærer og har ammefri både på morgenen og ettermiddagen. hadde nok ikke startet så tidlig hvis jeg ikke hadde hatt så lang fri om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hjemme helt til 5 november jeg. Pappaen har ikke tjent seg opp pappapermisjon så da blir den overført til meg, så skal jeg ha 5 uker ferie etter endt permisjon så vi skal kose oss leeenge sammen enda. koser meg hjemme sammen m snuppa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke tilbake i jobb jeg, desverre. Rett og slett fordi jeg ikke har jobb å gå til.

Så da blir jeg nok tassende hjemme til over jul, og håper på å ta noe på skole da og få mini i barnehage.

Ellers så håper jeg på å få en deltidsjobb før den tid, hvis det klaffer med barnepass. Er aleneforsørger, så jeg håper jeg klarer å pussle det sammen med pappahelg og dager, min søster, min gode venninne og kjæresten min :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke tilbake i noen jobb jeg heller!

Vet ikke helt hva jeg har lyst til engang :S

Mannen min tjener heldigvis så bra at jeg har muligheten til å gå hjemme! Og trives igrunn med det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff ja, begynner å jobbe om 3 uker!!! jeg osgå. grøsser bare ved tanken. vet jo at hun får det fint hjemme sammen med pappaen sin. men har hadde hatt lyst til å vært hjemme med henne til over jul. men det avr de pengene da som aldri strekker til også skal jeg ta siste året på sykepleieskolen til høsten om jeg får dagmamma eller barnehageplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...