Gå til innhold

Juni: hva ønsker dere søte små seg til 2 årsdagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm, var det da??

blir nok hvertfall ekstra regnutstyr og støvler siden Marcus skal begynne i barnehage til høsten...

ellers lurte vi på huskestativ til å ha i hagen

har jo egentlig nok leker inne(leker jo ikke med alt en gang)hihi

ikke så lett egentlig når jeg begynner å tenke meg om!!!!!

flere må komme med forslag:)

Huff, jeg har ikke tenkt så langt ennå. Til denne bursdagen bør hun vel få noe som er bare til henne. Ellers er hun mest opptatt av storesøsters leker (av og til til hennes frustrasjon hehe). Kanskje jeg får noen gode ideer her inne?

Vi ønsker følgende til Lone:

Seng (helst med sengehest)

Lego/ duplo klosser

Klær

Bilder og stasj å ha på rommet sitt

Ellers har hun sklie ute å det annbefaler jeg å ønske dersom dere ikke har det,veldig morro :-)

Suzanne

Ja, si det?

Leah har jo fått seg tohjulssykkel(med støttehjul), sandkasse, sklie,huskestativ og nå "stor jente" seng..

Blir vel duplo og klær som står øverst her vil jeg tro... og kanskje et dukkekoppesett til... det hun har er i bruk i sandkassa, og vi trenger nok et til å ha inne og:p

Bortskjemt denne jenta?? Neida, bare litt:p er ikke hun som har krevd disse tingene da.. er pappan som har handla alt omtrent:p

• 4 uker senere...

Annonse

Emilie fyller 2år i dag... og dette har hun fått i helga:

tripptrapp stol, stor dukkevogn, stol til dukken, smikke og flaske til dukken, en haug med klær (både sommer og høst), penger og bøker, 3hjulsykkel og hjelm, ute leker, leketelefon.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...