Gå til innhold

Det lekker veske fra puppen

Anbefalte innlegg

Hei,

Som uerfaren førstegangsgravid lurer jeg veldig på om det er melk som lekker fra puppen, vesken som lekker kommer i dråper når jeg klemmer. væsken nesten blank med litt hvit...

andre som har det?

Jeg er nå i uke 24 (23+3)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9216237-det-lekker-veske-fra-puppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her lekker det som bare det.. Merker det ikke til vanlig, men ser det godt inne i bh´en. Betyr i alle fall at kroppen forstår hva den skal...som En liten trøst for oss der det starter litt tidligere... Ikke det at jeg vet når det er "vanlig" da.

Holdt på i 3 uker og er 23 uker nå.

Oi, det "lekker" ikke her, men det kommer litt ut som dere nevner, når jeg klemmer. Jeg klemmer fordi at av og til gjør det skikkelig vondt i puppene, og det lindrer litt når jeg klemmer (sånn at ikke noen tror at jeg har for vane å gå rundt og klemme på puppene :) Da kommer det av og til en gjennomsiktig væske, og av og til hvit væske som kan minne om melk. Nå har jeg allerede sagt veldig stolt til sambo at "se jeg skal ta opp kampen om melkeproduksjonen med Tine og Qmelk, men da var det feil.... Ja,ja. Gøy så lenge det varte. ;)

Annonse

Jeg er så glad for at dette forumet finnes... så jeg får en viss oversikt over hva som er vanlig/normalt... :)

Her lekker det litt, men enda ikke no stor produksjon heldigvis... men regner med at det kommer etterhvert....

jess...lekker her også..jormora sa til meg at jeg kunne kjøpe slike innlegg,slik at klærne ikke blir våte,og får å holde de varme, for man kan få brystbetennelse når man går gravid også...så sa hun at vi ikke skulle klemme på de når det lakk...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...