Hege & lille Hannah <3 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er så sinnsykt GLAD! Føler meg skikkelig overlykkelig! Til tross for at jeg mistet halvveis i sv.skapet forrige gang, og selvfølelig er en smule nervøs, er jeg så utrolig lykkelig! Føler meg så sikker på at det skal gå bra denne gang, og at jeg har et lite jule/nyttårsgull i hendene mot slutten av året<3 Skal til ultralyd den 22.mai, da er jeg ca 9 uker på vei. Gleder meg som en unge! I juni skal vi til Trondheim for videre utredning og forsterdiagnostikk, som jeg håper vil resultere i bare positivt Gleder meg sånn til å bli mamma. Det må jo være det mest meningsfulle i hele livet! Vet jeg kommer til å bli en flott mamma, selv om noen synes jeg er for ung. Jeg bryr meg ikke, bare gleder meg til å ta på meg det største ansvaret man kan ha, og tilbringe masse tid sammen med gullet mitt. Skal gjøre ALT for at dette skal gå bra. Opp med hode jenter, denne gangen GÅR det BRA! Masse lykke til, alle sammen Drysser lykkestøv over dere alle ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Joda, jeg vet best! Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Så bra at du er positiv! Jeg mistet selv i uke 19 i fjor, og har bestemt meg for at dette skal gå bra. Senest i januar skal jeg ha en nyfødt liten baby hos meg.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Det har du nok heeelt sikkert
Serial mom Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Jaaaaaa,selvsagt går det bra!!!!!!!!!!!!!!!! Så fint innlegg:-) Føler meg også mer sikker denne gangen,bare en følelse jeg har!(mistet 2 ganger) Så flott å lese at du er positiv,det gjør hverdagen din så mye lettere!:-) Masse lykke til videre,dette går BRA! :-) Gladklem!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg har grått nesten hver dag siden jeg mistet i februar.. Har nesten ikke smilt i det hele tatt, jeg som alltid hadde vært ei skikkelig gladjente. Det har gått litt fort i svingene, men herregud jeg er glad for det Det kommer til å gå SÅ bra med oss :) Nå er jeg gode gamle gladjenta, med EKSTRA glede og smil *stryker over magen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå