Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har dere god følelse for om dere kommer til å teste positivt denne uka?? Magefølelsen min sier at det ikke har klaffet denne gangen heller... blir så lei av dette!!! Hadde jo håpet det ikke kom til å ta så lang tid jeg da!

Har fått time hos gyn 21.mai og får høre hva hun sier da. Får hyle meg til utredning!!! Hehe...

Dessuten er jeg også bekymret for at kanskje de tapre soldatene ikke gjør jobben sin. Tenk om det kun ligger på ryggen og driver ryggsvømming i bassenget i stedet for å gjøre oppgaven de er satt til??? Hmmm...

Har bestemt meg for ikke å teste før fredag...hvis ikke tanta kommer i mellomtiden da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9216042-dere-ikm-uke-19-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en følelse av at NADA har skjedd her denne gangen heller.... Riktignok litt spotting (kanskje festeblødning?) dag 8 og 9, men ellers ingen symptomer.

Og så har jeg testet 2 ggr da....veldig tidlig, jeg vet det, men likevel....helt negative tester altså!!

Jeg har testet i 2 dager,veldig blendahvitt med en første,også innen de 10 minuttene i dag kom det en ganske utvasket strek.

Jeg håper bare den blir sterkere etterhvert:).

Jeg har ikm på onsdag eller torsdag så det er muligens litt tidlig å teste enda.

Har hatt en merkelig blødning i 2 dager nå,og for noen timer siden var det plutselig heeelt stopp.

Nå har jeg nesten litt mens smerter igjen.

Mine symptomer:

-såre brystvorter

-tunge bryst

-kjenner bekkenet tuller(hvis det kan gå an så tidlig).

-øm korsrygg

-øm inni der når jeg har sex(en eller 2 ganger)

-klør i underlivet

-skiftende avføring.

Jeg testet meg i går med blendahvit strek,og i dag var det en ganske utvske strek der.

Så jeg håper jo den blir sterkere etterhvert

jeg har ikm på lørdag. har ingen bra feeling denne mnd. vet ikke hvorfor, men magefølelsen sier meg at det ikke har klaffet. ser ut som alle har trua denne uka, skulle gjerne hengt meg på, men kjenner ingen tegn til symptomer. er fortsatt tidlig, så får ha et lite håp enda:)

er ferdig utredet jeg da, så vet hva som feiler meg. håper du får utredet deg du og dolly, hvis ikke spiren har klamra seg fast nå da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...