Gå til innhold

Barnefaren ringte meg i dag!!!!

Lunas gutt f:11.06.07

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å falle ut av sengen idag, når det skjedde. - Har ikke vart i kontakt med han siden han reiste fra meg i september.-Der visste ingen at jeg er gravid. - Har ikke hørt noe siden.

Jeg fortalte jo forrige torsdag at jeg fikk adressen, men at jeg ikke klarte å somle meg til et brev. - Brevet hadde ikke kommet frem uansett, fordi han allerede var reist til hjemlandet sitt. Han reiste 1.5.

Han oppgir at han mistet nummeret mitt- en eks som slettet det, Videre sier han at han nå fikk nummeret via en kompis i hjemlandet hans, som vi begge har kontakt med.

Jeg skal komme til landet hans så fort som overhodet etter fødselen og han hadde kommet til fødselen om han fortsatt var i mitt hjemland....

Litt forfjamset i dag - det er 7 1/2 måneder siden jeg har snakket med han.

Penger jeg har lånt han skal jeg også få tilbake....

Joje meg.

Fortsetter under...

Det er jo så bra, men det må jo som sagt være litt av et sjokk!! Jeg syns du skal kjene på magefølelsen i forhold til å reise til ham. Du kan jo se hvilken kontakt dere får nå frem til fødsel da, og ta det derfra. Det kan jo være at det var et engangstilfelle og at han nå har "glemt" alt sammen igjen.

Gleder meg til fortsettelsen her altså :)

Jeg tror ikke på at det var en eks som slettet tlfnr. ditt. Han har nok fått seg en ny dame som ble sjalu, tenker jeg. Er enig i at du burde være forsiktig med å dra dit. Når han sier at du skal få tilbake penger så høres det ut som om han prøver å lokke deg dit. Jeg tror ikke jeg ville ha reist dit uansett,- det blir en for stor risiko.

Lykke til!

Annonse

takk for alle gode råd :-)

Jeg var jo der i fjor og hilste på familien.

Jeg tenker jeg bare ser på fremgangen videre. Hvis han ringer innen halvparten av tiden, tar han jo ikke kontakt før om 3 1/2 måneder - hehe....

Nå tenkte jeg å se det an frem til fødselen hva han foretar seg- om og hvordan han tar kontakt.

Det var jo bare så pussig at jeg endelig får tak i adressen forrige torsdag, ikke klarer å skrive brev med en gang, også får jeg telefon...

Uansett reiser jeg ikke dit, før jeg ev. har fått penger tilbake.

Og uansett er det ikke han som frister som livspartner....

Samtalen var positiv i dag, men jeg lever etter TV2s motto:

"Ser hva som skjer"

Så bra at han tok kontakt da!:)

Barnefaren her ringte også i dag og spurte om han fikk overnatte et par netter hos meg rett etter babyen ble født, fikk litt sjokk, men klart han skal få låvt til d. (hadde prata me et problembarn på skolen som opplevde d at faren aldri stilte opp osv...og eg trur d hadde tatt litt tak i han;)

D går sikkert bra om du drar ned dit, så lenge du e litt på vakt så;)

Uannsett så e d e no ei utvikling i fra å ikkje ha nåkka kontakt, og d e jo positivt:)

Hold oss oppdatert!:)

Kanskje det ikke er så pussig at du hørte fra ham rett etter at du endelig fikk adr. hans. Skrev du ikke at du fikk den av en felles venn? Det er vel ikke helt umulig at han har fått vite om det på en eller annen måte, så nå *måtte* han ta kontakt..

Jeg mener ikke å virke totalt negativ her, men jeg ville sett ting veldig an , om jeg var deg. -Forstår samtidig at du vil ha kontakt med barnefaren for barnets skyld.

-Håper han ikke lurer deg, men alt går fint med deg.

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...