Brunetta =) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har fått sopp/kløe nedentil og tisser veldig ofte, har hørt at dette er graviditets tegn?
Serial mom Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke hatt problemer med det,men... Det kan være symptom på graviditet,eller bare begynnende UVI og/eller sopp. Håper det første da:-)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Urinveisinfeksjon!! Ja, jeg har litt kløe der nede - testet positivt på torsdag!! Ha, ha - jeg tenker jo kanskje at dette må jo du ha peiling på med det nicket!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 jeg er oxo plaget med dette, har tatt 3 soppkurer men blir like ille etter 2 dager, dette er frustrerende aner ikke hva jeg skal gjøre.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Hvis du ikke er gravid ennå, og har plager i underlivet (UVI el.) prøv med tranbær tabletter el. kapsler. Dette får du kjøpt i helsekost og på apotek. Dette er mildere enn medikamenter, men vil likevel hjelpe, spes. ved UVI. Men er du gravid har jeg hørt at man skal være litt forsikitg med inntak av tranbær.
Daisy :) Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Ja forsiktig med tranbær, tiss i glass og sjekk det hos legen, det er tryggest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå