Gå til innhold

Andre som ooplever hårtap?


nungo

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+4 i dag og begynte å miste hår allerede ca. 10 dager før IKM -- altså lenge før jeg viste, at jeg var gravid. Jeg har senere lest at det faktisk er et gravid-symptom.Jeg har vært gravid tre genger før og alle de gangen opplevde jeg det mottsatt - nemlig at jeg plutselig ikke mistet et eneste hårstrå.

 

Er det andre her som opplever det?

 

Jeg har relativt langt hår og det føles som om jeg allerede har mistet halvparten av håret når jeg samler det i en hestehale. Nå vurdere jeg sterkt å klippe det kort -- jeg klarer ikke alt det hår alle vegner på klærne, puten osv. Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye å gjøre med d egentlig.. Men d trenger ikke fortsette så lenge.. Jeg har ikke mistet hår, men regner med å gjøre d når amminga setter i gang.. Gleder meg ikke, men tror babyen kompenserer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bruk børsten mer enn du trenger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet oxo noe hår.. så ble d skikkelig flatt.. m d var heldigvis bare på begynnelsen:) d kom seg igjen etterhvert:)

hører egetlig ikke til her jeg da:) hehe.. er 19 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

Jeg er til vanlig plaget med exem i hodebunnen, og nå (er i 6.uke) merker jeg at huden min er blitt tørrere i ansiktet- og at jeg mister mer hår enn vanlig.

Kanskje du også har tørr hodebunn.For meg hjelper det å bruke sjampo fra apoteket for serrboreisk exem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mister også endel hår for tiden. Hjalp litt med intens hårkur, men det vil nok vedvare en stund. Er visstnok vanlig med hårtap under sv. sakp. kanskje lurt å ta ekstra vitaminer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...