Gå til innhold

Hvordan har dere som er i uke 19 det!??

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er nå i uke 19.. og har termin 08.10.07. Tiden går så fort.. er ikke så lenge siden jeg var 6 uker på vei..

10.05 skal jeg på ultralyd, gleder meg til å se om det er en jente eller gutt inni der.. og om termin datoen blir flyttet. Jeg har fått melk også, eller det er vel rå melk.

Jeg sliter fremdeles med kvalme, brekninger og oppkast.. har vart i 3 mnd nå.

Hvordan har dere andre det i uke 19???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9215020-hvordan-har-dere-som-er-i-uke-19-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 19 i dag, har endelig blitt kvitt oppkastet, men er fremdeles kvalm og uvel innimellom, men har begynt å få kraftige smerter langt nede i magen, kun på en side av gangen og da sparker det ofte i den andre siden, hjelper å ligge litt framoverlent, men ikke mye godt. Deilig iallfall at jeg endelig kjenner liv, ikke kraftige sprak, men de er der iallfall.

Men bare jeg slipper å spy jeg så er jeg fornøyd. kanskje vekta mi endlig kan gå oppover.

Hei!

Jeg er i slutten av uke 19 og har det fint. Har vært plaget av kvalme og hodepine, men dette ga seg for noen uker siden. Så nå ser jeg også frem til å komme på ultralyd. Kjenner ikke noe liv ennå, men det kan være fordi morkaken ligger på fremsiden av magen...

Håper du snart blir kvitt kvalmen du også, for det er slitsomt!

Jeg er også i slutten av uke 19, går over til uke 20 i morgen. Formen min kunne ikke vert bedre tror jeg. :) Jeg har det veldig bra om dagen! Bortsett fra litt plagsom bekkenløsning, voksende mage og melk i puppene hadde jeg ikke merket at jeg var gravid. Kjenner også bevegelse innimellom. Nå gleder vi oss veldig til ordinær ul på torsag, 10.05. Vi håper at alt er bra med det lille mirakelet i magen, og er vi heldig håper vi at vi får vite om det er gutt eller jente vi venter. Jeg tror det er en gutt så det blir spennende å se om jeg det stemmer. ;)

Jeg er 18+4. 19 fullgåtte uker på Torsdag. Formen er veldig bra, bortsett fra at jeg sliter med pollen. Jobber på båt, og har vær båtsyk et par dager nå, fortsatt høye bølger der ute, så jeg regner med å bli båt syk i dag også. Men så skal jeg ha 14 dager fri, så det blir deilig. Mannen min kjente et spark i går, det var morsomt. 14 mai skal vi på ultralyd. Håper terminen min 6 oktober stemmer. Har veldiglyst til å vite om det er gutt eller jente. Melk i puppene har jeg ikke fått...... er ikke det veldig tidlig allerede nå?? . Vel det kommer vel til meg også.

Annonse

Siste dagen i min uke 19 nå :) Er i fantastisk fin form om dagen, bortsett fra begynnende bekkenløsning som er svært vond til tider pga stress på jobben. Trettheten er borte og jeg er opplagt som bare det,herlig nå som det er vår :) Var på ordinær UL i går og fikk helt tydelig se en gutt, var ikke til å ta feil av :) Alt så bra ut med han, og terminen ble satt til 7. oktober som mens-terminen sa :) Tror vi har bestemt oss for navn også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...