Gå til innhold

Når kjøper dere vogn?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha emmaljunga edge duo combi og det viser seg at det er fritt til levrandøren og at de kun har noen få igjen. Så hvis jeg skal kjøpe den må jeg legge den av og hente den når jeg er i uke 23.

Har bare lyst på den vogna, men egentlig i svart da. Men får den i mørk blå som er helt ok.

Er litt skeptisk til å kjøpe vogn så tidlig. :(

Hva mener dere?

Jeg er i uke 20 nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9214969-n%C3%A5r-kj%C3%B8per-dere-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg skal ha simo kombi, svart.

så jeg venter til ut i juli før jeg kjøper den.

en jeg kjenner som jobber på brio sa atg bil seter kommer på bilbud i juli, så da passer det fint å kjøpe begge deler på en gang.

med førstemann kjøpte jeg alt siste mnd, det ble bare styr og stress.

så denne gangen skal jeg begynner 2 til 3 mnd før

Mams og paps skal spandere vogn til oss...:)

Blir første barnebarn på begge si side...

Vi har tenkt oss turen til svinesund og kjøpe vogn i sommer en gang...

Hørt at en tjener på å kjøpe dr, er vist mye billigere dr...

Vil ikkje kjøpe vogn for tidlig for garantien løper vel fra når dn blit kjøpt...

Litt domt at dn ikkje blir brukt før lenge etter då..:)

Så ca.2mnd før må vel være bra....:)

jeg har tenkt på samme vogn-emmaljunga edge duo vogn combi,men har ikke bestilt enda. må det besteilles så tidlig fra butikk?jeg hadde planer om å vente til sommeren juni/juli jeg. ble litt stresset nå jeg hehe :P

Juni/juli er for lenge å vente på emmaljunga nå ja.

Etter det jeg fikk vite selger de ut årets modeller nå. Er svært få igjen, både fra lager og hos leverandører.

De nye kommer ikke før i august/septermber, muligens det kan være forsinkelser i selve leveringene.

Emmaljunga er kjent for 3mnd leveringstid!!

Nå har de jo nettopp hatt en brann i systua og....

Vi har kjøpt vogn. Uke 20.

Det passet slik der og da, egentlig.

I tillegg til at vi synest det er veldig ok å ha det gjort.

Skjer jo nok i løpet av sommeren som det er (";)

Jeg tenkte at det ikke var noe problem i en stor butikk i Oslo som er store på Emmaljunga. Men fikk vite at Emmaljunga selger 40% mer enn de greier å produsere, så ventelistene blir lenger og lenger. I tillegg har de produksjonsstans i ferien - i hele juli og august. Så jeg turte ikke annet enn å bestille. Betalte et depositum, så kan vognen stå på butikken til jeg vil hente den. Satte hentedato i slutten av august, men kan hente den tidligere om jeg vil. Den kan også stå tre måneder etter hentedato også. Syns det er en veldig grei løsning i forhold til garanti. Depositumet får jeg tilbake om jeg ikke vil ha vognen.

Brann i systua?? Ops, håper ikke vogna min har brent opp :-o

hehe, jeg er i uke 23 og kjøpte vogn for ca 3 uker siden.. var et tilbud jeg bare IKKE kunne gå glipp av;)

hadde det ikke vært for det, hadde jeg ventet til juni/juli.....hvertfall..

men om man har pengene klart, er det ikke noe i veien for å handle vogn nå. er jo så mye annet som skal kjøpes inn, så det er greit å være tidl ute med noe...

oki, funnet ut at vi må ta en tur til lørdag se på vogna og finne ut om den passer i bilen. emmaljunga er den vognn jeg har sett meg ut,så håper den passer inn i bilen. vi skal få barnevogn fra foreldrene hans

Annonse

jepp, da var vogna i boks. hehe :) hadde sett meg ut emmaljunga duo egde vogn. buttikken hadde den fargen jeg ville ha på lager, 1 igjen faktisk. hehe så da fikk vi bestilt og trenger ikke å hente den før i august. utrolig greit å ha det iboks ettersom jeg hørte vi nettpraten her at det kunne være lang leveringstid. så nå gleder vi oss enda mer. lyst å se den lille og trille med vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...