Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja ja. Det er når man skal opptre på sitt beste og mest proffe ting gjerne skjer. Kommer akkurat tilbake fra et møte, som ble avsluttet med lunsj. Bortsett fra de fra det andre firmaet, var selvsagt sjefen der...

Møtet gikk fint, jeg følte meg litt uvel, men det har jeg gjort noen dager nå. Har enda ikke spydd, så tenkte at dette går bra!

Men nei. Da møtet var ferdig, kom maten på bordet. Egg og reker. BLÆH! Det kom opp igjen! Måtte løpe på do, og jeg tror jammen sjefen sendte meg et mistenksomt lite blikk på vei tilbake til kontoret!

HUFF. Jeg vil ikke fortelle noe til noen I ALLE FALL IKKE før positiv test ligger på badehylla! Hjelpe meg. Det var flaut!

Fortsetter under...

He he he - ja nettopp. Kjente meg litt i igjen der - satt i møte i dag og kjempet mot kvalmen og tenkte at det ville nå sannelig ikke ta seg godt ut i lønnsforhandlingsmøte... Det gikk greit, men så kom det heller ikke noe mat på bordet. Jeg tror egentlig at jeg bare går gravid med håpet om graviditet foreløpig, men du verden så livaktige disse symptomene er!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...