Gå til innhold

Oppdatering fra meg (oss):

Anbefalte innlegg

Ny svangerskapsuke i dag, mors uke 37 iflg BIM, altså 36+1. Nøyaktig 30 dager igjen til termin. Fikk brev fra NAV i dag, de har behandlet, og innvilget søknad om foreldrepenger. Permisjon starter 16. mai, (og slutter 26 juni 2008)...

Og sist men ikke minst, jeg har bursdag i dag:) wohhooo....

(jeg ønsker meg at Storkfrøken tisser positivt!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9214731-oppdatering-fra-meg-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Regnbuemor som er høygravid!!

Ja, nå nærmer du deg nedkomst. Tenk så fort det har gått, egentlig. Vet ikke om du synes det da...:)

Gratulerer med dagen!!

Du, hva er grunnen til at du har permisjon til 26. juni?? Har jeg regnet feil med min egen kanskje. Er det ikke bare 48 uker hvis medmor også skal ha 6 uker? Eller tar du kanskje en ekstra måned?

Med skjønningen her i huset går det bare bra. Vi storkoser oss i det fine været. Hun vokser altfor fort...... Er ikke akkurat noe speunge lenger, selv om kun er 4 måneder snart. Lykke til med siste svangerskapsmåned. Gleder meg til å høre mer fra deg!!

Klem

Nå ble jeg helt rørt. Tenk at du tenkte på meg på bursdagen din. (Ja, for det var meg, var det ikke, ble plutselig i tvil og litt flau hvis jeg tar feil )

Jeg har dessverre fått den store bekreftelsen på at det ikke gikk denne gangen heller, men du har jo ikke sagt noe i ønsket ditt om når jeg skal tisse positivt, så hvis det er greit vil jeg gjerne ta meg meg ønsket til juni :o)

Det blir veldig spennende nå da. Onsdag begynner jeg på sprøyte og mandag er første ultralyd. Jeg kjenner jeg får litt sommerfugler i magen.

Hipp, hipp, hipp hurraaaaaaaaa! Gratulere med dagen, kjære du!

Annonse

Gratulerer med dagen, HURRA!!! Og tenk at du snart er i mål med graviditeten. Faktisk kan han jo komme når som helst nå, da alt etter uke 37 regnes som normalt. Ønsker deg lykke til i siste innspurt og vi gleder oss til beskjeden om at lillegutt er født! Klem fra Planlegger og Dama til planlegger og den bittelille planleggerbabyen!

Hei, hei!

Det har gått fort ja. Går litt sakte nå selvsagt, men alt til sin tid. Gikk tolv dager over sist, så jeg vet at jeg må styre meg litt nå...

Det blir såpass lang permisjon enn så lenge, utifra at jeg tar hele permisjonen. Skulle vi få gjennom adopsjon før den tid så tar Dadda ut de seks ukene. Så har vi lagt inn fire uker ferie der også! Regner med dette blir siste barn så da vil jeg gjerne være hjemme leeeengst mulig. Har planer om å gradere de siste månedene slik at jeg kan gå hjemme deltid frem til barnehagestart i august. Men vi får se hvordan det blir litt senere.

Så bra dere koser dere. Fire måneder alt! Tida flyr altså, så deilig tid... Her har vi ei som ble tre på lørdag, og hun er så kul nå. Vi ler og ler, og bare koser oss. Klart det blir litt trassing, men hun er så tydelig et eget lite menneske nå, jeg blir så fasinert av det jeg... goingen vår!

Koselig å høre fra dere igjen.

Oh`rly, Callmebecka og Jente 1977. Takk for hyggelig hilsen fra dere også.

Håper jeg fikk svar personlig til alle nå da? Om ikke så takk, takk alle sammen. Makan til samhold som en finner her skal man lete lenge etter. (sånn på datan tenker jeg da). Føler jo nesten man kjenner hverandre... sprøtt:) Og koselig.

Takkeklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...