Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hei, noen som kan hjelpe? Er så bekymret, fordi jeg har så sterke mestruasjonslignende smerter. Smertene har bare økt på i løpet av svangerskapet, akkurat nå synes jeg nesten de er konstante. Har tenkt at det bare er livmoren som vokser, men det får da være måte på! Har mistet to sent i svangerskapet, 24 uker og 21 uker, så jeg er ekstra nervøs nå når jeg snart går over i 2 trimester. Noen som har opplevd noe lignende? Vil ikke være hysterisk og mase på legen heller. Har ikke blødninger eller andre tegn på at noe skulle være galt. Skal på ul om to dager, fosterdiagnostikk. Men akkurat nå føles det lenge til... På forhånd takk for hjelpen.
enpå3ogenpå1 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei du! Jeg kan vel ikke akkurat hjelpe deg, da dette er min første graviditet. Men jeg og har hatt litt menslignende smerter den siste uken (jeg er også 11+ 5 idag) og klart man blir bekymret! Det har mer eller mindre gått over på meg og jeg føler meg i fin fin form. Men siden smertene dine har økt, føles konstante og du har mistet såpass sent tidligere hadde jeg ringt jordmor/legevakt. Du er overhode ikke hysterisk hvis du tar kontakt, det skulle være en menneskerett for gravide!!!! Skjønner godt at to dager til UL virker uendelig lenge. Så ta kontakt. Ønsker deg masse masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå