Gå til innhold

Henrik skal bli storebror, hva passer til???

Anbefalte innlegg

Han har dobbeltnavn, men med fare for å ikke være anonym velger jeg å si at det andre navnet også er kort..

Har tenkt på Live Amalie hvis det er jente evt Line Amalie, liker også Mathilde, Malin og Nora.

På guttenavn har vi tenkt på Nicklas, Johan, William, Lars, Petter, Andreas, Markus...

Liker litt tradisjonelle navn, med litt tyngde... Trenger flere forslag evt meninger om navnene ovenfor...

Takker for alle svar!!!!

Fortsetter under...

Live Amalie var kjempefint,evt.Nora Mathilde.

Forslag til sammensetning av guttenavn:

Lars Petter

Lars Johan

Johan Petter

Petter Andreas

Forsto det slik at dere ville ha dobbeltnavn...

Som enkeltnavn synes jeg Live,Amalie,Mathilde,Nora,Johan,Lars,Petter,Andreas og Markus er fine.

Dere hadde jo mange fine forslag,så det er bare å velge og vrake...

Henrik er forresten flott!

Line Amalie var fint, jeg likte det bedre enn Live Amalie fordi Live er finest alene. Malin er jeg ikke svak for - synes det er så "svensk" uten at jeg kan forklare det på en bedre måte. Nora Mathilde er fint. Og Line Mathilde.

Av guttenavna synes jeg Lars William er den fineste kombinasjonen.

Andre forslag til navn i litt samme gate:

Tuva Ellinor

Stine Margrethe

Stine Mathilde

Jon Andreas

Espen Andreas

Petter Nikolai

Jeg synes Henrik og Nora passer kjempefint sammen! Og dersom nestemann også skal ha dobbeltnavn så synes jeg Nora Helene er kjempefint! Nora Matilde er jo også fint. Dine dobbeltnavnforslag synes jeg var helt grei. Av guttenavnene ville jeg valgt Lars til første navn, da det er så mange navn som passer som dobbeltnavn med Lars. F.eks:

Lars Andreas

Lars Markus

Lars Johan

Lars Petter

Lars Jakob

Lars Magnus

Lars Kristian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...