Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 hei hei! jeg har funnet ut at dersom eg har en dårlig dag så skal eg hvaffal gå inn her på dilladebatten he he... dere er sååå morsomme, har ikke selv fått noe dilla enda (er 20uker) men det er sååå innnmarri tidi å lese om hvor rare vi gravide kan bli.. ho ho... slenger meg forresten på at bensin er en goood lukt, mens røyk (var selv ganske "stor" røyker) lukter DRITT
To tette og ei badehette ;) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg har ikke fått noen dilla enda, men mer antidilla for å si det sånn. =( Ganske kjipt igrunn. Savner litt det å skikkelig nyte sjokolade. Men på en annen side, så har jeg heller ikke lagt på meg noe. Er 12+6 nå. Pepsi Max var min store lidenskap før, men nå har jo smaken helt forandret seg. Hvordan går det an spør jeg bare?? Jeg vet jo godt hvordan Pepsi Max smaker, men neida, der har forandret smak nå. Forundrer meg virkelig over disse forandringene med kroppen. Her om dagen, så kjørte jeg og mannen min forbi en kinamat-sjappe og da tenkte jeg: "Hmm.. jeg blir ikke kvalm av å tenke på den maten. Det må vi ha snart". Men for 4 dager siden, så satt han å spiste de salte skrue chipsene til Kims ( som jeg forøvrig alltdi har likt godt), og da syntes jeg det luktet så kinamat av det at jeg ble kvalm. Haha!! At det går an, sier jeg bare! Jeg gir meg "ende øve"
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jøss.. vi er like babygirl83!! Elsker sjokolade-nå hater jeg det, digger pepsi max-nå klarer jeg ikke det heller og kinamat har jeg lyst å kaste opp av.. selvfølgelig digget jeg den maten før.. er 13+3... Utrolig hvor ting forandrer deg.. men fått litt dilla på erter av alle ting, helst frosne !..?? Må heldigvis ikke ha det hver dag.
*Hufsa-mamma* Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 hehe...jeg klarer heller ikke sjokolade...og det ELSKER jeg til vanlig!! kan fiiiint spise en sånn stor plate på en kveld forran tv...men nå...kjøper det ikke en gang...oxo har jeg problemer med å spise varm mat...og kylling da...som jeg har spist massse vis av de siste årene...klarer ikke lukta en gang!! Jeg føler meg skikkelig sær med mat nå...og jeg er ALT etende til vanlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå