Gå til innhold

Rosa/ blodblandet utflod - Hjep nå ble jeg redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som sliter med det samme? Jeg vet jo at det ikke trenger å være noe galt fatt, men er godt å høre på andres synspunkter likevel...

Skrevet

Hei

Jeg hadde det samme i forrige uke. Litt rosa utflod ett par dager. Ble kjempe redd, men flere som sier det er normalt å blø litt tidlig i svangerskapet. Men hvis du er urolig bør du ringe til legen.

Skrevet

Som du sikkert vet kan det være begynnelsen på en SA / MA...

Skrevet

Det kan være det ja, men ikke alltid. Det kan være også være hormonelt, det kan være blodkar som sprekker osv osv.

Hvis det ikke gir seg og du begynner å blø skikkelig burde du ringe legen.

Men som sagt, er du urolig, ring legen.

Skrevet

Tusen takk for den linken. Jeg har ikke hatt noe mer blod på et par timer nå, så jeg får håpe på det beste. Kommer til å ringe legen i morgen hvis det tiltar ut over dagen.

Lykke til dere snille som gadd å "trøste" meg :-)

Skrevet

Jeg er bare 4+2 på vei, men testet positivt noen dager før ventet mens så har visst det en liten uke nå:-) Jeg også har blødd litt, men det er snakk om kanskje et par dråper blod i løpet av en dag, hvor mye blør dere?Har ikke kontaktet legen siden jeg er så veldig nygravid enda..

Skrevet

Jeg er litt over 5 uker, men hadde tre ganger litt blod på papiret etter toalettbesøk for en uke siden. Jeg snakket med legen om det og han sa det ikke var noe å bekymre seg over. Ifølge legen skal det komme mer blod dersom man opplever en SA. Siden jeg var ca 4 uker når jeg hadde det sa han at kroppen var i menstruasjonsmodus og at kroppen derfor kvittet seg med gammelt blod.

Du trenger helt sikkert ikke å bekymre deg!

Lykke til:)

Skrevet

Takk for beroligende svar:-) Tenkte det mest sannsynlig var noe som hadde med mensen som skulle komme akkurat rundt denne tiden å gjøre, så det legen fortalte deg hørtes jo veldig logisk ut.

Lykke til videre i svangerskapet, det blir januarbarn på begge oss da forhåpentligvis:-)

Skrevet

Vi satser på det ja:)

Skrevet

Det er utrolig vanlig med litt rosa eller blodig utflod i graviditeten. Ikke vær redd.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...