Gå til innhold

Hvor mange har dere sagt det til????

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt det til mine beste venninner, men ingen familie enda. Skal på UL i uke 9, tenkte å ta med bilde å fortelle det til mine foreldre + svigers på 17.mai...

Så får de vite det noen uker før "alle" vet det :)

Gleder meg til å si det, noen blir nok overrasket siden vi har en på 1 år nå, de blir jo ganske tette!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213655-hvor-mange-har-dere-sagt-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til familien og noen få venner og bekreftet det til de kollegaene som har skjønt lunta:-)

Men skal nok fortelle det til flere av våres venner og bekjente når jeg har vært på 12 ukers kontroll i slutten av mai.

Da er liksom den usikre tiden over..

Veldig vanskelig å holde det hemmelig i og med jeg har vært meget kvalm siste uka. Og når folk spør "er du gravid nå?" ( de fleste vet at vi prøver) så er ikke jeg den som klarer å holde det hemmelig. Men syntes egentlig ikke det er så farlig;)

Vi har fortalt det til foreldrene våres + at jeg har fortalt det til min beste venninne. Gleder meg sinnsykt til å hyle det ut til hele verden, men har tenkt å vente så lenge som mulig for å ikke få en haug med spørsmål om "har du fått en baby nå?" hvis det nå skulle skje at jeg mistet.

Men i morgen ryker hemligheten for sjefen på jobben. Vi får besøk av ergoterapeut som skal vurdere individuelt om vi trenger bytte av arbeidspult og stol og jeg har tenkt å få meg jekk-opp-pult ;o)

Annonse

Vi har ikke sagt det til noen. Vil ha hemmeligheten litt for oss selv en stund. Dessuten har jeg hatt endel blødninger. Vil vente til jeg er mer sikker på at jeg ikke mister barnet.

Når vi skal slippe nyheten blir det for alle. Føler at vi ikke kan kreve av noen at de skal holde det hemmelig. :)

Jeg er 9+2 idag, og vi har sagt det til foreldre og noen i familien.. Noen av mine venniner vet det også, var ikke så vanskelig for de å gjette da vi møtes ca hver fjortende dag til god mat og vin, og jeg plutselig ikke skulle drikke:).. Magen har begynt å komme og har fått spm på jobb allerede, men men.. Jeg er jo gravid og gleder meg over det, om det skulle skje noe får vi ta det da.

Enig med Maria Louisa at det er koselig å ha noen å prate med det om:)..

Jeg er 9+1 i dag og har avslørt det til to stykker. Røpet det til en god venninne, som bor langt borte, i uke 5 eller noe sånt. Så røpet jeg det til søss i dag faktisk. Skal til legen om en uke og tror familien kommer til å bli informert etter det. Mannen min har vært ordentlig flink, har ikke røpet det til noen han... (heldigvis blir han ikke sint på sin mer løsmunnede kone)

Vi sa det til foreldre og søsken med en gang. Også ett par venner/venninner. Den "usikre" perioden skal være over 26 mai. Kan vel aldri være helt sikker men. Men tenkte å vente til jeg er ferdig med eksamnene i juni. Umulig å lese! Har så mye annet gøy å tenke på enn det. Får prøve å ikke ødelegge eksamenslesinga til venninnene mine :-)

Gleder meg veldig til å fortelle det til alle!!!!

Annonse

Har ikke fortalt det til så mange enda... Kun et vennepar som så a vi kom ut fra JM-kontoret når jeg bestilte time hos hu til 12-ukers kontroll... ;p

Skal vente med resten til vi hvertfall er over 12 uker på vei:) Får håpe vi klarer det da. Ikke no problem enda.. Har ei datter på snart 10 mndr, så blir to tette:) Moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...