Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg venter tvillinger som kommer til å bli født med keisersnitt. Har sykehusskrekk og gruer meg veldig til tiden etter fødselen, selv om jeg selvfølgelig gler meg masse til å se de to små! Hvordan er timene/dagene etter et keiserenitt, når barna blir født for tidlig? Noen med erfaring? Jeg skal føde på SUS, her er visst nyfødtavdelingen i en annen etasje, i et annet bygg, enn barselavdelingen. Får man da se barna etter keisersnittet er over? Hvis du er sengeliggende etter keisesnittet, hvordan får du da være med barna? Hvor lang tid tar det før man er oppe og går? Hilsen M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213631-tiden-etter-et-keisersnitt-n%C3%A5r-barna-er-f%C3%B8dt-prematurt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg fødte med KS ved sus for ett år siden, bare en baby, men havna på nyfødt-intensiven pga infeksjon, så kjenner litt til den avdelingen. jeg fikk se lillegutt med engang, så ble han med pappa for å bli stelt, så fikk jeg besøk av de på "oppvåkningen" kanskje annerledes med premature babyer.. jeg var på barsel mens han var på 3d(nyfødt), jeg ble trilla ned og bort i rullestol av personalet til hvert stell der nede som er hver 3. time, og hvert stell varte vel en time, så fikk se han ganske mye, samtidig som at det var godt å få slappe av litt på rommet i mellomtida å vite at han fikk den beste pleien. De som jobber på 3d er de mest sympatsike og hyggeligste mennesker, de er vant til å snakke med/ håndtere foreldre som har vært igjennom/som går igjennom vanskelige ting! Der er det mange pleiere, tror de har ansvaret for 1-3 mbarn hver, kommeran på hvorfor babyene ligger der, veldig greit å forholde seg til bare en persom pr. vakt, samtidig som at når den personen er på vakt så har hun altid din baby, slik at du slipper for mange skifter av pleiere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213631-tiden-etter-et-keisersnitt-n%C3%A5r-barna-er-f%C3%B8dt-prematurt/#findComment-9214002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå