Guttejenta Skrevet 11. mai 2007 #26 Del Skrevet 11. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Tone Troll (Ikm fredag 11.) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9268523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 11. mai 2007 #27 Del Skrevet 11. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Tone Troll (Ikm fredag 11.) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9268718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galskapens overhode Skrevet 11. mai 2007 #28 Del Skrevet 11. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sjokoladebananer HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Sfinx'n( IKM 11. mai) Jeg (sfinx'n) melderr meg ut fra gravid og inn på venter .Absolutt blank test PÅ IKM. Selv om svaak pos test 2 dgr før ikm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9270978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
majatv Skrevet 12. mai 2007 #29 Del Skrevet 12. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sjokoladebananer HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Sfinx'n( IKM 11. mai) majatv(IKM 7. mai og har testet neg i dag. TR vil visst ikke komme) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9273190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Troll Skrevet 12. mai 2007 #30 Del Skrevet 12. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9281285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siss75 Skrevet 13. mai 2007 #31 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9281393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennah78 Skrevet 13. mai 2007 #32 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går Siss75 - 14pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9281687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 13. mai 2007 #33 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går Siss75 - 14pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9281978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #34 Del Skrevet 13. mai 2007 NYTT 10:04 13.05.2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9282203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel m/jente får gutt Skrevet 13. mai 2007 #35 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9282237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder.meg Skrevet 13. mai 2007 #36 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) majatv(4 dager over IKM,tør/vil ikke teste enda) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9282765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
majatv Skrevet 13. mai 2007 #37 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9283533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
whoopsie daisy Skrevet 13. mai 2007 #38 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9284083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Life is a gift Skrevet 13. mai 2007 #39 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll hurra - svak strek.... 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9286394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Troll Skrevet 13. mai 2007 #40 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll kanskje ikke likevel....venter i spenning 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9287088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 13. mai 2007 #41 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll kanskje ikke likevel....venter i spenning 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) modesty blaise IKM 13.05. Ikke testet enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9289473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. mai 2007 #42 Del Skrevet 13. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll kanskje ikke likevel....venter i spenning 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) Lioevr: pos. på dag 24, to-4 dager før ikm HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) modesty blaise IKM 13.05. Ikke testet enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9289540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 fine små Skrevet 15. mai 2007 #43 Del Skrevet 15. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sfinx'n (svaaakt pos test 2 dager før IKM) Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll kanskje ikke likevel....venter i spenning 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) Lioevr: pos. på dag 24, to-4 dager før ikm HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) Femina 8pp - kroppen har lurt meg igjen VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) modesty blaise IKM 13.05. Ikke testet enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9313425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galskapens overhode Skrevet 16. mai 2007 #44 Del Skrevet 16. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll kanskje ikke likevel....venter i spenning 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) Lioevr: pos. på dag 24, to-4 dager før ikm HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) Femina 8pp - kroppen har lurt meg igjen Sfinx'n (TR 4 dgr over IKM) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) modesty blaise IKM 13.05. Ikke testet enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9317269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 16. mai 2007 #45 Del Skrevet 16. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) Tone Troll kanskje ikke likevel....venter i spenning 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) Lioevr: pos. på dag 24, to-4 dager før ikm Modesty Blaise Svak pos test i dag 3 dager etter IKM 2 pp etter MA HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) Femina 8pp - kroppen har lurt meg igjen Sfinx'n (TR 4 dgr over IKM) VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9318737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Troll Skrevet 16. mai 2007 #46 Del Skrevet 16. mai 2007 GRAVID!!!:-) ******************************** 80-modell ønsker ny spire Erisa med spire i magen! (pos test 3 dager før IKM) Kanskjebarnimagensnart? Sjokoladebananer Randine26 stratosen_med ny spire? (svak pos 1 dag før ikm, - TR enda:P) 2.barnimagen - svak strek, men definitivt en strek Pelin - (positiv test 6,5,4, og 3 dager før ikm) Jewel med spire (el kom en uke for tidlig denne pp) Whoopsie Daisy Life is a gift (positiv test 6-1 dager før IKM) Lioevr: pos. på dag 24, to-4 dager før ikm Modesty Blaise Svak pos test i dag 3 dager etter IKM 2 pp etter MA HAR FÅTT TANTEBESØK:-( ********************************** dekita fikk prinsesse 11.01.06.(to dager før IKM) Håper fortsatt (og går over i 9. pp ( ) Honoria ( og går over i 22. pp) :-( *dreamer* (tre dager over IKM) ninen84 (3 dager før ikm. ) Dizzie (på IKM dagen) Lille mille mæjj (kom en dag før IKM går over i 5pp) Liinda, min ledige plass er desverre like ledig:( Siss75, TR kom et par dager før tida...... VRÆÆÆL!!!! gleder.meg (går over i 7.pp) Femina 8pp - kroppen har lurt meg igjen Sfinx'n (TR 4 dgr over IKM) Tone Troll - var nok kjemisk gravid, med påfølgende kjem. "abort" VENTER OVER IKM ********************************* Happy H (1dag over IKM, negativ test idag men ingen TR) Turbotrollet (hadde ikm 8.eller 9.mai...ingen tegn til tanta...) Blir en mamma i framtiden? 6pp (IKM 10, først gang eg e sen ut!) C&L ( testet neg. idag morges.Ikm Igår...masse mensmurringer dernede så får vente å se) ennah78 IKM i går testet neg i går majatv(7 dager over IKM, testa neg i går) Jeg har testet positivt men den "satt ikke" denne gangen gitt. Tone Troll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9213155-~~resultatliste-uke-19~~/page/2/#findComment-9318823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå