Gå til innhold

Hvordan blir det med ferie for august-mammaene i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det ingen langturer... Denne jenta skal nyte sommeren og ligge og kose seg i solstolen med saftis.. hehe.. Blir sikkert noen turer til nabobyene,men ikke noe mer.. Kjenner jeg blir fort sliten og får lett vondt i ryggen,så det er ikke så kult å reise på langturer med meg nå nei...:P

Sambo er veeeeldig klar for en sydentur, men ikke jeg, kjenner bl sliter på humøret og føler for at sommeren skal nytes hjemme ,eller på småturer..sydentur får bli i aug 2008 når vesla er 1år :)

Annonse

Ingen utenlandsreiser nei. Tar en uke i Spania nå i mai, så blir det en langhelg i juni, og ellers skal vi nyte sommeren hjemme i Norge. Har heller ikke tenkt til å ta ut noe ferie før babyen kommer. Vi sparer begge alt til etter fødsel for å få mest mulig tid sammen alle tre :-)

blir strand og båtliv på oss... krysser fingrene for en fin sommer uten for mye vind, men bare deilig bris! Pusset båt i helgen så er så utrolig klar for ferie! Skal muligens en liten biltur til København.. har nemlig bestemt oss for å kjøpe ny bil.. volvo cab... så må jo prøve den en tur! Heller lite fornuftig valg av bil, men er bare unge en gang og har jo den andre volvoen som er trygg og god når baby og vogn er på plass!

Blir en ukes tur til sørvestlandet siste uke i juni. Resten av tiden tror jeg nok at vi holder oss på østlandet. Håper på bra vær og å kunne ligge på et svaberg mens mannen er på jobb.

Er litt avslappet i forhold til det å ha ferie i norge, for det er jo alltids et sykehus i nærheten, selvom det ikke er der jeg har fødeplass.

Gjest Ut på tur

Ingen ferie her i gården. Jobber frem til permisjonen starter. Med en unge som blir født på sommer baker jeg ferien inn i permisjonen for å få den lenger. Tar litt ferie i persmisjonen og overfører de to ukene jeg kan overføre. Greie å ha til neste år ;)

Annonse

Drar vel en liten tur med båten, tenker jeg, men blir nok bare inne i fjorden.... Frister ikke så veldig med store bølger ute på åpent hav når man er høygravid. Ellers så skal vi kjøpe ny bil snart, så vi håper på en liten biltur opp mot vestlandet. Formen er bra så langt, og håper at den holder seg så lenge som mulig! Siste arbeidsdag blir 6.juli, deretter blir det 4 uker ferie før jeg går rett over i permisjon! Håper på masse fint vær, men ikke alt for varmt da......

God sommer, jenter!!

Samboer begynte i ny jobb rett etter påske. Han sa han skulle ha permisjon rundt fødselen, så da ble de enige om at det kunne være hans ferie på den tiden.

Jeg har tenkt å jobbe frem til permisjon påbegynnes. Går ut i permisjon 24. juli. Vi har tidligere år hatt sene sommerferier, så dette blir på en måte ingen unntak..

Vi kjøpte oss en 24 fot snekke ifjor, som vi tenkte å bruke på mange kveldsturer og helgeturer i løpet av forsommeren. Kan jo ikke ta de lange turene, da båten ikke går så fort, men ut på bøljan blå skal vi. Må jo lære opp nurket til å få "sjøbein" allerede nå... Samt at vi har en valp på snart 10mnd, som må få opplæring i oppførsel på vannet... hehe..

Håper på en perfekt sommer for oss som går høygravide på denne tiden.

hadde ikkje tårt det sjøl...men nå e me sje lige alle då...kan jo føda 3 uker før å vel så det,eg fekk ei uga før sist så me tar turen te danmark i helgå løanghelg å te kristiandsand i juni ei langhelg å resten e å ver heima å nyda livet i bygdå:):)ta me deg helsekortet uansett i tilfelle du skulle føda i danskeland:)men går nåkk godt....

Vi drar en uke til Danmark 4 uker før termin. Antar at det skal gå helt fint og vi kan selvsagt avlyse om formen skulle bli elendig. Har født 20 dager før termin tidligere, men det skremmer meg ikke fra en tur. Tror nok den termin var feil, men den jeg har nå er jeg veldig sikker på.

Håper dere alle er i så bra form gjennom sommeren at det blir anledning til både korte og lange turer på dere alle :-) Så får egen vellvære telle mest når lengden på turene skal settes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...