Gå til innhold

Noen som har levert svaret på at man tar i mot barnehageplass litt

Anbefalte innlegg

for sent??

Gikk det i orden da?

Mottok brevet på lørdag, og de skulle visst hatt svaret innen den lørdagen, men jeg var å leverte den i dag, men fikk ikke snakka med sjefen.. Var bare en som tok i mot lappen i barnehagen og sa at han ikke visst om sjefen var der..

Fortsetter under...

AAAAHHH! Så irriterende... Var jo der i dag tidlig, men fikk ingen bekreftelse da, også ringte jeg i stad, men da skulle de gi beskjed og styreren skulle ringe opp igjenn, men det har hun ikke gjort!!!!!

Hvor lenge etter fristen svarte du da?

Tror det gikk nesten en uke, for brevet kom mens vi var på ferie. Vi fikk ikke plass ved hovedopptaket, og hadde fått brev med avslag, så vi ventet ikke på noe brev da det kom. Jeg døde nesten, da jeg ringte barnehagen og de fortalte meg at plassen hadde gått til noen andre.... Det ordnet seg heldigvis, da det ble ledig plass på en annen avdeling i den samme barnehagen senere på sommeren.

Synes du har en "strong case", det er jo ikke din skyld at posten er treig! Dessuten kan det godt hende at andre har opplevd at posten er sen også, og at barnehagen derfor allerede er klar over denne muligheten.

Lykke til,da, si fra hvordan det går!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...