Gå til innhold

Mage-når?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg regne med at jeg har fått en kul på magen når jeg blir 15 fullgåtte uker? Er annen gangs, men husker ikke så godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du helt sikkert kan regne med det ja.

Synes jeg har kul på magen nå allerede i 6uke..;-)

Da jeg var gravid sist, var magen blitt helt synlig i slutten av 1.trimester,men man er jo så forskjellig.

 

Lissy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske at jeg fikk tidlig mage sist ja. Men denne gangen skal jeg til syden når jeg er 15 uker, og da hadde det vært greit at magen ikke var så stor.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg er 5 uker på vei, og kan allerede merke mage da?eller er det veldig tidelig?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel godt hende at du føler at magen er større enn den pleier, men det skyldes nok hovedsaklig luft i magen. Livmora ligger nok fremdeles godt gjemt nede i bekkenet.

 

Søstra mi var nødt til å begynne med gravidebukser ganske tidlig i svangerskapet, fordi magen var så oppblåst og øm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hard kul på magen, og jeg er bare 6-7 uker på vei. Også går svigersøster rundt og sier at det sikkert er tvillinger, fordi det er så mange tvillinger i familien :P Spennende. Skal på UL 22.mai :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ e nu i uke 8 å har ik sjans å få på mæ nåkka anna enn joggebuksa!! E nok sikkert for at æ e oppblåst og mye kvalm!! føle at magen blir større på kveldstid... nån andre som har d sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg føler magen blir større da ja...

det virker jo allerede synlig på meg at jeg er gravid liksom!!

noen som vet om det kommer til å være oppblåst til den vokser seg normalt? eller " detter den ned igjen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...