Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en sønn på 12 mnd, fikk mens tilb da han var 9 mnd og hatt to normale mens m 4ukers mellomrom. Går på condulag p-pille. Men nu er jeg 8dg over, ikke snev av mens! haugevis a luft i magen, jevnlig mens"følelse"/murring, men tester negativt!

Disse testene koster jo en formue, kjipt å måtte kjøpe inn sånne hele tiden... noen som har lign erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på pilla er du vel ikke gravid??!

Skrevet

Jeg gikk akkurat 9 dager over tida og tok masse negative tester fordi jeg hadde masse symptomer (murringer som kom og gikk, småkvalm, kjempetrøtt osv.), men symptomer på graviditet er jo de samme som for pms så... men plutselig kom altså tanta tilbake igjen.

Syklusen er ganske lett påvirkelig av psyken, så stress eller bare tanken på at man kan være gravid kan være nok til å lede den på ville veier... Legen min sa at man godt kunne hoppe over en enkelt tante en gang i mellom også uten at det var noe farlig. Eller kan det jo hende at eggløsningen er forsinket, slik at tanta også blir tilsvarende sen.

Vet ikke helt hvordan det er når du går på p-piller, men hvis du har tatt disse til tiden så er vel sjansen liten skulle jeg tro...? Siden du ikke har gått på p-piller så lenge kan det jo også hende at kroppen din fortsatt justerer seg etter hormonene i disse, og at syklusen derfor blir litt tullete...

Vel, håper du får svar snart da, ikke noe moro å gå å vente i uvisshet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...