Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er skikkelig nervøs foran denne runden med ivf...

Klarer ikke å glemme resultatet av mitt første påbegynte forsøk...

Er livredd for å ha blingsa på el her..Og at testen viser positiv etter 15 dagers spraying...(har ikke brukt prevensjon frem til nå)

Er på dag 14 nå,så el nærmer vel seg,hvis den ikke var tidligere, som sist. Null sex for min del,for jeg vil ikke gå igjennom det marerittet en gang til!

Ikke det at jeg tror så mye på at jeg evt skulle klare å bli gravid igjen, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å være en nervebunt ut av det like fremover mot testing.

Hvordan takler dere som har mistet et nytt forsøk? Er dere like redde som meg?

Jeg har flere ganger tatt meg selv i å lure på om jeg bare skal vente.Backe ut litt... Utsette forsøk...

Men det oppfyller ikke mitt høyeste ønske.Det blir ikke noe baby av å vente!

Nå skal jeg ringe inn til st olavs og høre restultatet av siste hcg prøve. Håper den er helt nede på bunnen nå,hvis ikke, så blir det ikke noe forsøk på meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9212584-har-sommerfugler-i-magen-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra Bula.

Må være deilig å endelig være ferdig med denne Hcg karusellen og komme igang på ordentlig.

Håper det går veien denne gangen.

Har sommerfugler i magen jeg også, men det er fordi jeg skal ha egguttak i morgen tidlig.

Er omtrent lik oppblåst som en badeball, så syns jeg ser ganske artig ut i profil, hehe men formen er heldigvis bra ellers.

Lykke til

Jeg håper virkelig det går bra denne gangen, Christiane! jeg vil nemlig ha med meg mange over på gravide slitere denne sommeren, for jeg har tenkt å bli gravid og beholde, nemlig !!(hadde det bare vært så enkelt å ønske seg sånt da..)

XXXXX for uttaket i morgen! Måtte det bli mange fine befruktede egg !!

Og et stort pluss om 16 dager!

Tusen takk.

Melder meg forøvrig frivillig til å bli med deg over til gravide slitere asap.

Har nemlig også tenkt til å bli gravid og beholde !!

Viljen er det ingenting i veien med ihvertfall.

Legen så 12-13 eggposer, så satser på å få ut alle. Men spenningen ligger mest i hvor mange som lar seg befrukte selvfølgelig.

Du får nyte dagens gode nyhet, den er velfortjent etter så mye trøbbel.

Klem

Annonse

Måtte trekke litt på smilebåndet av de 2 innleggene i tråden din Bula. :)

Man er så usikker på hva man kan takle i denne prosessen, men det er de små gladmeldingene og lysglimtene av håp som holder oss oppe og får oss til å gi jernet og gå på med rak rygg.

Håper du klarer å holde de positive tankene fremst og øverst, sånn som det andre innlegget ditt gir uttrykk for. :)

Blir spennende å følge deg :)

Hei! Kan jeg spørre hva som skjedde med deg sist gang? Siden du ventet på at hcg nivået skulle gå ned igjen? så det var ei anna ei og som venta på at hcg nivået skulle gå ned...

Er i mitt første forsøk og det er så mye jeg ikke vet om denne ivf en ser jeg :P

masse lykke til uansett :)

Jeg ble gravid og begynte på sprayen. Tok en test før jeg skulle begynne å stikke, og den var positiv.

Var noen dager i himmelen før jeg ble kjørt i ambulanse til sykehuset med styrtblødninger. Hcg var da tatt noen dager tidligere, og var høy, på sykehuset hadde den sunket en del.

Så jeg mista, og hcg nivåene gikk opp og ned lenge. Jeg mista 11 mars og først nå er hcg nivået mitt nede i 5.

Kort fortalt.

Annonse

Så herlig å være skikkelig igang, Bula!!! Etter så lang tid med hcg-shit... (må vel kalle det shit, slik det var denne gangen).

Men nå skal det gå rette vegen. Selv stikker jeg som bare f.... om dagen. Jeg skal møte sommeren som gravid!! Og flere med meg!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Godt at du endelig er i gang igjen :o)

Skjønner godt at du har sommerfugler i magen, for det har jeg også om dagen. Tror nok du klarer denne runden også, for det er helt utrolig hvordan vi klarer å hente både lyst og krefter til stadig nye forsøk.

Lykke til med en ny runde IVF, Bula! Lykkeønskninger til deg også, Snooopi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...