Gå til innhold

til Bringebæret og Alexandrea 69

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan går det med dere, jenter? Jeg tror kanskje at vi har IKM omtrent samtidig (jeg har 12-13. mai). Har dere noen symptomer? Begynt å teste?

Jeg har testet med billigtester, aaaaaltfor tidlig, men ble bare så utålmodig. Negativt, slevfølgelig.

Dessverre har jeg ingen symptomer denne måneden, utenom vanlige ømme bryst. Men forrige periode hadde jeg en tidlig SA i uke 5, og da hadde jeg mensmurringer i 2 uker, og en ørliten blødning en uke etter EL.

Blir det ingen spire denne mnd, blir det ikke noen bebis før ETTER 40årsdagen min i januar neste år.

VIL HA BABY NÅ!!!!!

Vi var superheldige og fikk de to små guttene våre på første forsøk, enda jeg var godt over 30 da (33 og 35). Men nå har jeg hatt 3 veldig tidlige SA i uke 5, hadde håpet det skulle gå lettere.

Hadde vært kjekt med noen ord fra dere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9212556-til-bringeb%C3%A6ret-og-alexandrea-69/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!

Ja, jeg har en del symptomer. Veldig uggen i kroppen (les småkvalm til stadighet), luktesansen har gått til himmels og puppene har blitt ømme. Så har jeg fått soppinfeksjon, som jeg ellers veldig skjelden har, men veldig ofte når jeg er gravid.

Testet m CB i dag tidlig (har ikke fått g-tester fra billigtester, har bare en drøss el-tester!), som selvf. var negativ. Har syklus på ca 30 dager, men etter sa er jeg litt usikker på hvordan det har funket. Kjente el GODT denne mnd, og testet positivt på el-test fredag forrige uke, så da har jeg kanskje IKM 11-13 mai.. sier 13., jeg.

Hvordan gikk det med den "ekstra" el du snakket om? Fant du ut av det?

Og de to minste mine er også gutter, Max på 3 og Theo på 2. Er dine gode venner eller har dere stadig krig i heimen? De er jo litt større enn mine, så jeg lurer på hvordan det blir når de gror litt til. Nå er de perlevenner og nesten helt avhengige av hverandre, men jeg ser jo at de har sterke viljer begge to!

Jeg krysser fingrene for deg, håper du slipper enda en sa og at spiren din sitter der den skal!

Klem :o)

Hei igjen Bringebæret! :-)

Nei, den "ekstra" EL min forbli et mysterium..... Tok en EL-test og den var negativ.

Jeg testet derimot positivt på El-test forrige søndag (to dager etter deg), så da har jeg kanskje IKM et par dager senere?? Pleier å ha 29-31 dager, men med litt variasjon.

Våre gutter har STOR glede av hverandre, og det er vi kjempeglade for! De heter Isak (4 1/2) og Benjamin (3), og er noen riktige solstråler! (minstemann kan bli en tordensky innimellom, -som mammaen-, men det går fort over! :-)

Det er bare 18 mnd mellom den, så vi har også to tette.

Det er klart de er i tottene på hverandre avogtil også. Men de må få bryne seg litt! Her bor ingen lekekamerater i nærheten, så det er kjekt de har hverandre. (De storkoser seg i barnehagen, men det er nå spesielt i helger og ferier og sånt at vi ser det er en stor fordel at de har hverandre!)

Lykke til med testingen! :-)

(Nå skal jeg på apoteket nå å kjøpe den nye CB digital. Er spent på hvor lenge jeg klarer å vente med å bruke den.... Eh, tålmodighet er definitivt ikke min sterkeste side! :-)

Åhhhh, så søte gutter du har!!!

De ligner jammen veldig på våre to!

(he he, er det kanskje derfor jeg syntes de var så utrolig søte....? :-)

Nei, jeg bare tuller, du har to flotte gutter!

Hvordan klarte du å legge inn bilde?

Og hvor gamle er de andre barna dine?

Annonse

Jeg gikk inn på min side, bilder og last opp. Veldig enkelt.

De andre barna er 17 (Dina) og 13 (Jan Ole). Så jeg har fått i to puljer, på en måte. Men de to største er fantastiske barnevakter, da! Gjensidig tilbedelse, kan man si. Dina bor på hybel der hun tar videregående, og når hun kommer hjem står jubelen i taket! Veldig deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...