Gå til innhold

babyen overnattet borte :-)

Anbefalte innlegg

må bare fortelle at vår lille gutt på 3,5måned allerede har overnattet 2ganger hos sine respektive besteforeldre. For 1uke siden overnattet han hos mine foreldre. Han fikk med seg MASSE pumpet morsmelk som var frosset ned og så leverte vi han ca kl.1500 den ene dagen og hentet han et døgn senere ca 1700 neste dag. Han hadde som vanlig sovet hele natta og alt gikk fint. I helgen gjentok vi bedriften da min samboers foreldre passet han. Da leverte vi han 1800 og hentet han 1200 neste dag, litt kortere denne gangen.

Var litt rart å la han være borte fra oss så lenge men jeg visste han var i gode hender så da går det bra.

Nå må jeg bare pumpe opp lageret mitt litt itilfelle anledningen byr seg igjen.

Vi gjorde det ikke for å dra på fest! vil bare understreke det(ikke det at en fest er ille:-))..... men fordi besteforeldrene ønsket det og vi synes det er viktig at barn kan sove andre steder og bli vant med andre mennesker også ikke bare oss foreldrene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9212457-babyen-overnattet-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj... så deilig at det gikk fint :) Så fint å vite at dere faktisk kan gjøre ting sammen bare dere to mens gutten har det bra. Jeg har selv tenkt på det, men føler ikke at jeg selv er helt klar for det, selv om det helt sikkert hadde gått bra.

Så flott! Og ikke minst så deilig! :)

Jeg går bare og venter på at svigermor skal bli ferdig å pusse opp stua, så de kan være barnevakt en hel natt. Hun har sagt de skal gjøre det så fort stua er ferdig. Gleder meg veldig :)

Mine foreldre bor for langt unna til å kunne gjøre det, dessverre.

så bra at det gikk greit..:)

Jeg skulle gjerne hatt en tur på restaurant og kino alene med samboeren min.Men grøsser når jeg tenker på å levere fra meg ungen..Selv om jeg vet den er i trygge hender hos besteforeldrene..Lengste jeg har vært borte fra han er 3 timer,og da var jeg hos frisøren..Kjenner vi behøver en kveld fri snart,for å pleie forholdet,hehe..Men jeg utsetter og utsetter..

Er nok en litt overbeskyttende og bekymret mor jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...