Gå til innhold

Så da er jeg gravid da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og god morgen jenter!

Jeg testet en gr.test i går, og to gr.tester i dag tidlig, og det kom frem en svak teststrek på hver av de. Har IKM på fredag, så jeg er jo litt tidlig ute...men er jeg gravid da? Så enkelt liksom? Jeg skjønner det ikke jeg.

Mannen har eksamen, så jeg sitter nå her...trenger noen å lufte tankene med tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er du nok gravid ja :-) ikke rart de er svake når det er såpass lenge til ikm.

grattis :-)))

Skrevet

Gratulerer!!!!En strek er en strek :D

Velkommen hit til 1. trimester.

Får mange tanker når man plutselig finner ut at man er gravid:D

Det er spennende, litt skummelt og veldig fint:)

Skrevet

At det er spennende og skummelt har du veldig rett i....Jeg tror det ikke helt jeg...men prøver å overbevise meg selv om at tre tester over to dager må være til å stole på. Viss ikke skal jeg saksøke levrandørene. hehe

Hvor langt er du på vei da??

Skrevet

Jeg er 7+3 og jeg har store problemer med å forstå at jeg er gravid enda, har lyst til å ta enda flere tester... he he. Tok tre tester med en ukes mellomrom, og alle var positive:)

Tror ikke jeg helt vil forstå det før etter jeg har begynt å få mage eller noe sånt..

Noen dager er det... neeee, er ikke gravid, det er innbilning.. , andre dager er det hjeeeeelp, jeg er gravid!!! hva har jeg gjort... hehe. Mens anddre dager igjen er det Jippi!!!! jeg skal bli mamma!!!

Skrevet

Ang testen:)

Jeg brukte clearblue digital, og der står det gravid/ikke gravid, er ikke til å ta feil av. Slipper å tolke streker..

Men den kan slå ut ikke gravid hvis du tester litt for tidlig.

Skrevet

Hehe skjønner...kommer sikkert til å bli likedan med meg! ;)

Men det er verst denne tiden før vi får det helt bekreftet av en lege syns jeg...Da går en liksom rundt å tviler på sin egen dømmekraft. hehe

Men men, må vel prøve å ikke tenke så mye på det helt enda. Litt lenge til det blir skikkelig føler jeg...selv om alt om barnets utseende og personlighet ligger der inne allerede...hjelp...;)

Men du må iallfall ha kjempelykketil, julebaby:) Håper alt går bra med deg, og kanskje vi prates igjen?

Skrevet

Skal ha første kontroll på torsdag... gruer meg og gleder meg... hihi..

Ønsker deg lykke til!!! Og håper alt går bra:D Og vi prates sikkert igjen:)

Og det er bare å lufte tankene sine, er garantert mange andre som har mange tanker som svirrer rundt. Er masse nytt som skjer i kroppen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...