Gå til innhold

kvalm/uvel store deler av døgnet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvalm/uvel nesten hele døgnet.. Er sulten, men tenker jeg på mat blir jeg kvalm, spiser jeg blir jeg kvalm...

Jeg spyr ikke, men nesten så jeg ønsker at jeg gjør det så det letter litt..

Fatter ikke hvordan jeg skal klare å komme meg på jobb om dagen, er jo helt utslitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og har hatt d sånn,men jeg har funnet ut at jeg må spise hver annen time eller så blir jeg veldig dårlig...

Skrevet

Prøver å spise lite og ofte, men gruer meg litt for å spise, for jeg blir ofte uvel etter jeg har spist, og mye mat får meg til å brekke meg...

Har prøvd frukt, knekkebrød, salt kjeks, flattbrød osv osv... Håper det letter snart...

Syns litt synd på sambo om dagen, er ikke rare selskapet i meg, ligger på sofaen som ett vrak... Han er så tålmodig og søt!

Skrevet

Jeg har det sliki jeg også!! Uvel hele tiden! Blir skikkelig kvalm bare jeg putter noe inn i munnen!! Har kastet opp litt også jeg da.. Var slik når jeg gikk med sønnen min også, og da ble jeg sykemeldt.. Jeg jobber i butikk og hadde ingen energi, og kunne ikke gå fra kunder hele tidden for å spy/brekke meg..

Har en ny lege nå, men håper inderlig ho også sykemelder meg om dette ikke går over snart!!

Var kvalm under hele svangerskapet forrige gang..

Skrevet

Uff ja... dette er ikke noe gøy...

Jeg jobber på sykehjem, og det er ikke bare å snike seg unna og få seg litt luft og ta seg inn igjen heller... Og så vil jeg ikke at det skal komme ut riktig enda at jeg er gravid, men fortsetter det sånn så må jeg nok bare fortelle det...

Skal til legen på torsdag, så får se hvordan det går til da. Er heldigvis ikke så ille i dag.

Hadde jo regna med denne kvalmen, men ikke hele dagen...

Skrevet

Heisan

føler virkelig med dere jenter..Er heldigvis over det verste(er i uke 25).jeg og var kvalm hele døgnet.Kastet ikke noe særlig opp men brakk meg mange ganger for dagen.Den verste kvalmen gav seg ca i uke 17-18.nå brekker jeg meg bare av og til.Jeg fortalte det tidlig på jobben og det var en lettelse så jeg slapp å skjule det hver gang jeg brakk meg og da forstod de hvorfor jeg ikke var i form og tok mer hensyn til meg.Du blir nok ikke bedre selv om du hadde spydd,hvis det er noe trøst.Jeg spydde mye med nr.2 og var kvalm hele tiden likevel....det er nok bare til å ta tiden til hjelp og komme seg gjennom dagene,selv om jeg nå i ettertid ikke skjønner at jeg holdt ut..Lykke til.

Skrevet

Jeg må si jeg beundrer de som har småbarn og er gravid med kvalme.

Ta vare på de andre barna når man så vidt klarer å ta vare på seg selv.

Jeg beundrer dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...