Gå til innhold

Flere enn meg som beg å bli småkvalme uka før IKM?


*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Eller kanskje til og med før det? Vet ikke om jeg kanskje blir litt kvalm når jeg har el å, så kan være at jeg husker litt feil, men var småkvalm hele forrige uke! Å IKM er jo i dag hehe! Synes det var litt tidlig å bli kvalm. Men var sånn sist å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg har testet positivt i dag, 4 dager før IKM. Og jeg kjenner jeg er kvalm. Om det har med at realiteten slår meg, og nervene kommer eller om det er pga selve graviditeten er ikke så lett å vite, men.. Har du andre symptomer da syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var litt uvel en uke før IKM, ble plutselig kvalm avogtil, men ga seg fort.

Hadde også ømme pupper, litt svimmel, og veeeeldig trøtt. Testet positivt ca 4 dager før IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebaby:)

 

Fikk du svake streker da du testet like tidlig som meg (4 dager før IKM)?? Fortsatte du teste over IKM, og det ble sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte clearblue digital. Der står det gravid/ ikke gravid. Slipper da å tyde streker. Tok tre tester i løpet av 1 - 2 uker, og alle var positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegt er trøtt også, men det har jeg vært i hele vår hehe! Men har litt kribling i puppene og litt uggen i magen, går ofte på do og har mye luft.... Det er et tegn hos meg vanligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm har dere også testet med den nye CB digital eller? Den brukte jeg... Virket jo veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. her var også kvalmen i hus litt vel tidlig.. ikke vært slik på noen av de to andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...